Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (FP-RmarK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmarK - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení možných způsobů využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.

Osnova

1. Zařazení marketingu do kontextu manažerských aktivit podnikového vedení2. Obecné podmínky efektivního uplatnění marketingu3. Segmentace zákazníků4. Nástroje marketingového řízení5. Marketingový výzkum6. Marketingová strategie7. Soudobé směry v marketingu

Literatura

ZAMAZALOVÁ,M.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4 (CS)MALLYA, T.: Základy strategického řízení a rozhodování. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1911-5 (CS)

Požadavky

Předpokládá se znalost ekonomických a manažerských kategorií a pojmů.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA