Předmět Marketing (FP-RmarP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmarP - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení možných způsobů využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
Osnova přednášek1. Zařazení marketingu do kontextu manažerských aktivit podnikového vedení2. Obecné podmínky efektivního uplatnění marketingu3. Segmentace zákazníků4. Nástroje marketingového řízení - marketingový mix - produkt a produktová politika5. Nástroje marketingového řízení - cena a cenová politika6. Nástroje marketingového řízení - distribuce a distribuční politika7. Nástroje marketingového řízení - komunikace a komunikační politika8. Marketingový výzkum9. Marketingová strategie10. Soudobé trendy v marketingu - marketing v prostředí e-commerce11. Soudobé trendy v marketingu - možnosti využití sociálních sítí 12. Soudobé trendy v marketingu - marketing ve službách13. ZápočetNáplň cvičení:1. Marketingový mix2. Test cenové citlivosti3. Metody portfolio analýzy4. Marketing služeb5. Příprava týmového projektu6. Prezentace týmových projektů
Literatura
ZAMAZALOVÁ, ,M.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3 (CS)MALLYA, T.: Základy strategického řízení a rozhodování. Praha: Gra... (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost ekonomických a manažerských kategorií a pojmů.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA