Předmět Service Marketing (FP-RsemA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RsemA - Service Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
For successful completion of this subject students should be able to: implement practical solutions to complex services marketing problems, apply services marketing theories, frameworks and concepts to managerial decision contexts and apply analytical perspectives and decision tools, which underlie creative services marketing.
Osnova
Není specifikováno.
Literatura
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Doprovodné služby - konkurenční výhoda? Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. 203 s. ISBN: 978-80-7204-619- 5.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.ZEITHAML, V. A.; BITNER, M. J. Service marketing: integrating customer focus across the firm. Boston: McGraw Hill, 2006. ISBN 0-07-124496-4.Wirtz, Jochen, Chew, Patricia, and Lovelock, Christopher, 2012. Essentials of Services Marketing, Second Edition, Pearson Education. (ISBN: 978-981-06-8618-5).
Požadavky
Main marketing principles and conceptions.
Garant
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.
Vyučující
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.