Předmět Strategický marketing (FP-RsmK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RsmK - Strategický marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Seznámit studenty s důležitou oblastí marketingové strategie - od faktorů, které vymezují možnosti rozvoje firmy, přes analytické metody, sloužící k analýze strategické marketingové pozice, tvorbu strategie až ke způsobům hodnocení realizace a výsledků marketingové strategie.
Osnova
Osnova předmětuPojetí marketingu – přístup k podnikání (podnikatelská filosofie) a nástroje (přehled prvků marketingového mixu) Marketingový mix – pojetí 4P a 4C Specifika marketingu v oblasti služeb Spokojenost a loajalita zákazníkůTyp a rozsah konkurence, tržní pozice a vyjednávací síla. Distributoři, kritéria jejich volby. Typy veřejnosti.Komunikace, komunikační mixImage a Image managementMarketingový výzkum jako zdroj informací a jeho metodika.Moderní trendy v marketingu.CRM jako moderní podnikatelská filozofie a strategie.Informační systémy CRM – základní operativní modulyModerní trendy v marketingu.CRM jako moderní podnikatelská filozofie a strategie.Informační systémy CRM – základní operativní modulyContact & Time ManagementSales Force AutomationServis & SupportMěření kvality marketingových aktivit a úspěšnosti podnikání – model zajištění zpětné vazby:Základní zpětnovazební konstrukce (co a jak sledovat)Návrh systému měření a jeho přizpůsobení konkrétní firmě.Technologie a postupy elektronického marketingu a elektronického obchodování základy internetových technologií elektronická komunikacefiremní web portály elektronická (internetová tržiště) – technologie a principy + aktuální přehled call centra – základy technologie a aktuální přehled elektronické obchodování – základy technologie elektronických obchodůTrendy v oboru a jejich dopad na podnikáníGlobální informační společnostKnowledge Management a jeho vazba na marketing a jeho strategie
Literatura
ZAMAZALOVÁ, M. a kol.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)KOTLER, P.: Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3 (CS)CHLEBOVSKÝ, V. : Marketing pro B-2-B trhy. Brno: Akademické nakladatelství CERM,, 2010. ISBN: 978-80-214-4129- 3. (CS)
Požadavky
Studenti by měli ovládat základní pojmy z oblasti strategického managementu a marketingu.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA