Předmět Theory of Marketing (FP-RtmarDE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RtmarDE - Theory of Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi o soudobých trendech v uplatňování marketingových přístupů, a to zejména z pohledu možností uplatnění nejnovějších metod a poznatků.
Osnova
1. Soudobé poznatky marketingové teorie2. Uplatnění analytických metod při uplatnění marketingových přístupů3. Syntéza výsledků výzkumu jako základ pro generování námětů na marketingová opatření
Literatura
Zeithaml, V.A., Bitner, M.J. Services marketing (EN)Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)
Požadavky
Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA