Předmět Marketing (FP-TmarP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-TmarP - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
1. Východiska pro uplatnění marketingu v našich podmínkách2. Prvky marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)3. Uplatnění marketingu v různých oblastech (služby, neziskový sektor, profesionální a amatérský sport) apod.
Literatura
KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. 1. vyd. Brno: CERM, 2009. 123 s. ISBN 978-80-214-3838-5 (CS)BOUČKOVÁ, J. A KOL: MARKETING. PRAHA, C.H.BECK,2003 (CS)KOTLER, P.: MARKETING MANAGEMENT. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 2001 (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA