Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (FP-TmarP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-TmarP - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.

Osnova

1. Východiska pro uplatnění marketingu v našich podmínkách2. Prvky marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)3. Uplatnění marketingu v různých oblastech (služby, neziskový sektor, profesionální a amatérský sport) apod.

Literatura

KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. 1. vyd. Brno: CERM, 2009. 123 s. ISBN 978-80-214-3838-5 (CS)BOUČKOVÁ, J. A KOL: MARKETING. PRAHA, C.H.BECK,2003 (CS)KOTLER, P.: MARKETING MANAGEMENT. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 2001 (CS)

Požadavky

Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA