Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Úloha informací v komunikaci podniku (FP-UIKP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-UIKP - Úloha informací v komunikaci podniku, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavním cílem předmětu je poskytnout studentům teoretické znalosti a jejich praktickou aplikaci v interní a externí komunikaci podniku.Bližší pozornost je věnována problematice efektivnosti a vhodnosti využívání informací při marketingové komunikaci podniku v celé její komplexnosti.

Osnova

Koncepce podniku - sociální a kulturní systém.Prvky sociální komunikace. Komunikační proces. Komunikační situace.Komunikační systém společnosti. Formalizace komunikace.Technika jako prostředek komunikace.Podniková komunikace. Vnitřní a vnější komunikace. Marketing versus externí a interní komunikace. Cílové skupiny komunikace.Význam informací v podnikové komunikaci a způsoby jejích získávání.Marketingový výzkum- proces získávání informací.Komunikace prostřednictvím prostředníka. Telefonování. Komunikace s médii. Komunikace pomoci špičkové techniky. Písemná komunikace. Firemní dokumenty. Administrativa.Stylistická a formální úprava písemnosti podle norem ČR a EU. Komunikační image podniku role manažera při její tvorbě.Komunikační bariéry. Komunikační audit podniku.Komunikační kanály a komunikační média. Sociální normy a komunikace, projev dynamiky společenských hodnot ve vztahu k morálním i legálním normám.

Literatura

FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha: Computer Press 2000, str.200, ISBN 80-7226-301-3 (CS)PALMER, S., WEAVER, M.Úloha informací v manažerském rozhodování. Praha: Grada Publishing 2000, str.166, ISBN 80-7169-940-3 (CS)KOTLER, P. Marketing management.Praha: Grada Publishing 1998, str.710, ISBN 80-7169-600-5 (CS)HONEY, P. Tváří v tvář: průvodce úspěšnou komunikaci. Praha: Grada Publishing 1997, str.184, ISBN 80-7169-445-2 (CS)STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu.Praha: Grada Publishing 2000, str.247., ISBN 80-7169-957-8 (CS)SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press 2000, str. 518, ISBN 80-7226-252-1 (CS)VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing 2003, str.122, ISBN 80-247-0557-5 (CS)

Požadavky

Před studiem daného předmětu studenti musí mít následující znalosti:- základy organizace a manažerských funkcí a prvků - základy sociální komunikace

Garant

doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D.