Předmět Základy marketingu (FP-ZM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-ZM - Základy marketingu, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
1. Východiska pro uplatnění marketingu v našich podmínkách2. Prvky marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)3. Uplatnění marketingu v různých oblastech (služby, neziskový sektor) apod.
Literatura
[17.] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2002. 116 s. ISBN 80-247-0514-1 (CS)KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. 1. vyd. Brno: CERM, 2009. 123 s. ISBN 978-80-214-3838-5. (CS)KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 719 s. ISBN 80-247-0016-6 (CS)[18.] STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management. Přel. B. Sedloňová. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168s. ISBN 80-7169-813-X (CS)Boučková, J. a kol: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003 (CS)Vysekalová, J.: Marketing. Praha, Fortuna, 2006 (CS)PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247s. ISBN 80-7169-276-X (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.
Garant
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.
Vyučující
Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.