Návrhový list-mara uprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
NÁVRHOVÝ LIST TÝMOVÉHO PROJEKTU
2012/2013
OBCHODOVÁNÍ
(EaPM) Ročník 1.
Vedoucí týmu
Jméno a příjmení
Martin VelešíkŘešitelský tým projektu (celkem 3-6 osob) –
Jméno a příjmení v abecedním pořadí
Daniel Tóth
Marek Hon
Martin Žundálek
Michal Trúnek
Vojtěch Vašek
Název projektu Projekt zdokonalení marketingu nákupního procesu Hlavní cíl projektu Dosažení zdokonalení marketingu nákupního procesu dané firmy.Předmět a stručná charakteristika (anotace) projektu:
Vymezení řešeného problému
- hlavní myšlenka, zdůvodnění
Firma, představení, zmapování nákupního procesu, procesní mapa, návrhy na zdokonalení, nová procesní mapa, závěrečné zhodnocení
Zmapování nákupního chování. Zjištění a následné aplikování nástrojů k získání konkurenční výhody
Popis projektu:
Obsah práce
(stručně strukturovaně v odrážkách)
Požadavky na projekt:
Hlavní výstupy projektu:
Přínosy projektu:
Využití projektu:
Plánovaný postup projektu: (včetně rozdělení činnosti členů týmu)
Předpokládaný rozpočet projektu:
(náklady a výnosy)
Hlavní rizika
projektu:
Harmonogram projektu:
Projekt se zaměřuje na příležitosti k nákupu. Stejně tak na ovlivňující rizika nákupu.
- úvod do problému
- řešení problému
- zhodnocení výsledku
SMART řešení projektu
Zjednodušený a kvalitnější systém nákupu zboží
Ušetření finančních prostředků při nákupu
Každodenní využití při sestavování dodavatelů
Na vypracování projektu bude usilovat celý tým dohromady, bez určitého rozdělení
Nedostačující čas na zvládnutí problematiky.
26. února 2013 - Zahájení projektu
27. února 2013 - Podání návrhového listu
27.2. – 27.4. - vypracování projektu
27. dubna 2013 - odevzdání projektu
Literatura
(kterou hodláte použít, dle ISO normy):
(studie, články, knihy, elektronické zdroje, interní materiály firem apod.
KOTLER, Philip. ARMSTRONG, Gary. Marketing. Přel. Ing. Josef Malý, Ph.D. Praha : Grada Publishing, a.s. , 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. GRADA. Strategický marketing: Strategie a trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing. a. s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: Jak merchandising ovlivňuje nákupní a zvyšuje prodej. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-055-4.