Témata pro projekty 2012_2013
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Orientační témata pro projekty 2012/2013
Projekt podmínky pro obchodování v evropském prostoru - analýza konkurenčního prostředí, možnosti poptávky pro vybrané české produkty v zemích Evropy
Projekt rozvoje obchodování formou moderních forem prodeje
Projekt rozvoje vybraného maloobchodní formátu
Projekt rozvoje vybraného velkoobchodního formátu
Projekt založení vlastní prodejny
Projekt analýza a možnosti rozvoje trhu prodejen typu ”Convenience” (např. Večerky)
Projekt elektronické obchodování – jeho vliv na rozvoj vybrané „tradiční formy” obchodu
Projekt kooperace v maloobchodním prodeji – networking
Projekt stánkový prodej – analýza, příležitosti, rizika, možnosti rozvoje
Projekt možnosti rozvoje služeb v maloobchodě
Projekt analýza a rozvoj forem obchodování s automobily
Projekt analýza a rozvoj forem obchodování s elektronikou
Projekt analýza a rozvoj forem obchodování s bílou technikou
Projekt analýza a možnosti rozvoje nákupního procesu na trzích organizací (průmyslový podnik)
Projekt zdokonalení marketingu nákupního procesu
Projekt organizace prodeje, výběr, výcvik a hodnocení prodejců
Projekt chování zákazníka během nákupu zboží
Projekt výzkum nákupního trhu (vybraný trh, odvětví, produkt)
Projekt výzkum chování spotřebitelů (vybraný trh, odvětví, produkt)
Projekt zvýšení prodeje vybraného výrobku
Projekt moderní způsoby reklamy podporující nákupní chování po určitém výrobku
Projekt podpory prodeje (pro vybraný podnik, produkt)
Volba vlastních témat (nutné odsouhlasit s garantem předmětu)