Předmět Marketing (FSI-FMA-K)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FSI-FMA-K - Marketing, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání znalostí z oblasti marketingu, zejména se zaměřením na soudobá pojetí této podnikatelské filosofie. Výklad vychází z přístupu úspěšných firem, které kladou důraz na uspokojování potřeb zákazníků. Předmět je orientován na zvládnutí marketingové terminologie a na získání přehledu a praktických zkušeností s aplikací poznatků v praxi.
Osnova
Východiska marketingové koncepce řízení firemPodmínky pro uplatnění marketinguNástroje marketingového řízení - marketingový mixCRMMarketingový výzkumPříklady úspěšných aplikací marketingových postupů v řízení firem
Literatura
BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. Praha: Management Press, 1992. 101 s. ISBN 80-85603-24-1KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 719 s. ISBN 80-247-0016-6SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2002. 116 s. ISBN 80-247-0514-1WHITELEY, R. Podnik řízený zákazníkem. Praha: Victoria Publishing, 1993. 231s. ISBN 80-85605-69-4
Požadavky
Znalosti základních ekonomických pojmů.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA