Předmět Základy managementu a marketingu (FSI-OZM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FSI-OZM - Základy managementu a marketingu, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je umožnit studentům letecké specializace dosažení základního uceleného vzdělání případně rozšíření odborné způsobilosti v oblasti managementu a marketingu se zaměřením na řízení leteckých organizací, zejména těch zabývajících se provozem letecké techniky.
Osnova
Není specifikováno.
Literatura
Janíček, L: Podnikatelské prostředí - studijní textJaníček, L: Manaqement a marketing - studijní textPorter, M: Konkurenční výhoda, , 0Porter, M: Konkurenční strategie, , 0Kotler: Marketing ManagementKotler: Marketing Management, , 0MALAVAL, Philippe a Christophe BENAROYA. Aerospace marketing management: manufacturers, OEM, airlines, airports, satellites, launchers. Boston: Kluwer Academic Publishers, 2002, xviii, 536 s. ISBN 1-4020-7151-5. Janíček, L: Manaqement a marketing - sylaby přednášek, , 0MALAVAL, Philippe a Christophe BENAROYA. Aerospace marketing management: manufacturers, OEM, airlines, airports, satellites, launchers. Boston: Kluwer Academic Publishers, 2002, xviii, 536 s. ISBN 1-4020-7151-5.
Požadavky
Předmět nepředpokládá žádnou předchozí znalost problematiky managementu. Předchozí alespoň základní znalost ekonomiky je výhodou.
Garant
Ing. Jiří Chlebek, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jiří Chlebek, Ph.D.