Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy managementu a marketingu (FSI-OZM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FSI-OZM - Základy managementu a marketingu, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je umožnit studentům letecké specializace dosažení základního uceleného vzdělání případně rozšíření odborné způsobilosti v oblasti managementu a marketingu se zaměřením na řízení leteckých organizací, zejména těch zabývajících se provozem letecké techniky.

Osnova

Není specifikováno.

Literatura

Janíček, L: Podnikatelské prostředí - studijní textJaníček, L: Manaqement a marketing - studijní textPorter, M: Konkurenční výhoda, , 0Porter, M: Konkurenční strategie, , 0Kotler: Marketing ManagementKotler: Marketing Management, , 0MALAVAL, Philippe a Christophe BENAROYA. Aerospace marketing management: manufacturers, OEM, airlines, airports, satellites, launchers. Boston: Kluwer Academic Publishers, 2002, xviii, 536 s. ISBN 1-4020-7151-5. Janíček, L: Manaqement a marketing - sylaby přednášek, , 0MALAVAL, Philippe a Christophe BENAROYA. Aerospace marketing management: manufacturers, OEM, airlines, airports, satellites, launchers. Boston: Kluwer Academic Publishers, 2002, xviii, 536 s. ISBN 1-4020-7151-5.

Požadavky

Předmět nepředpokládá žádnou předchozí znalost problematiky managementu. Předchozí alespoň základní znalost ekonomiky je výhodou.

Garant

Ing. Jiří Chlebek, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jiří Chlebek, Ph.D.