Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačové modelování - Cinema 4D, Flash (FSI-YPV-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FSI-YPV-A - Počítačové modelování - Cinema 4D, Flash, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je základní ovládnutí programů Maxon Cinema 4D, Autodesk 3DS Max a Adobe Flash. Osvojením základů v programech Maxon Cinema 4D a Autodesk 3DS Max získají studenti schopnost prezentovat své 3D návrhy pomocí realistických vizualizačních metod. Dále studenti získají znalosti potřebné pro vytváření 2D objektů, animací a seznámí se s logikou stavby Flash aplikace. Získají velmi stručnou znalost Action Scriptu a budou schopni vytvořit vlastní interaktivní multimediální prezentaci.

Osnova

Není specifikováno.

Literatura

Adobe Creative Team: Adobe Flash CS5, ISBN: 9788025132241Colin Moock - Essential ActionScript 3.0 , 978-0-596-52694-8Gahan, A.: 3ds Max. - Praha : Computer press, 2009, 978-80-251-2491-8Kříž, J.: Mistrovství v Autodesk 3ds Max. - ISBN: 9788025124642Cinema 4D. - Praha : Computer Press, 2004.

Požadavky

Předmět navazuje na předměty "Počítačová grafika - Photoshop, Ilustrator, InDesign" a "Počítačové modelování - Rhinoceros 3D". Proto se předpokládá základní práce s 2D a 3D grafikou a uvedenými programy.

Garant

doc. akad. soch. Ladislav Křenek, ArtD.

Vyučující

doc. akad. soch. Ladislav Křenek, ArtD.