Předmět Marketing (ÚSI-1RBMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ÚSI-1RBMA - Marketing, Ústav soudního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností / útvarů ve firmě.
Osnova
1. Úvod do problematiky marketingu2. Zařazení marketingu do kontextu manažerských aktivit3. Základní pojmy marketingové teorie a praxe4. Metodika sběru a vyhodnocování informací pro marketingová rozhodnutí5. Specifika marketingu v oblasti služeb6. Nástroje marketingového řízení - výrobek/produkt7. Nástroje marketingového řízení - výrobek/produkt8. Nástroje marketingového - cena a cenová politika9. Nástroje marketingového řízení - distribuce a distribuční politika10. Nástroje marketingového řízení - komunikace a komunikační politika11. Moderní nástroje marketingového řízení v praxi12. Marketingový audit13. Moderní směry rozvoje aplikace marketingových přístupů v praxi
Literatura
ZAMAZALOVÁ,M. a kol.: Marketing. C.H.Beck, Praha 2010, ISBN 978-80-7400-1154KOTLER, P.: Marketing management, 10. rozšířené vydání,Praha, Grada Publishing, 2003. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.STORBACKA, K. - LEHTINEN, J.R.: Řízení vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management , Praha, Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.WHITELEY, R.: Podnik řízený zákazníkem. Praha, Victoria Publishing 1993. 231 s. ISBN 80-85605-69-4SCULLEY, J. - BYRNE, J. A.: Odysea. Od Pepsi k Apple. Praha Management Press,1994. 400s. ISBN 80-85603-51-9.
Požadavky
Nejsou požadovány
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA