Předmět Vědecká ilustrace 3 (KDE / MGVI3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDE / MGVI3 - Vědecká ilustrace 3, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tento předmět si student navazujícího magisterského studia může zapsat jako svůj tzv. druhý ateliér.1. - 13.Dle zaměření individuálního talentu se student může specializovat na tvorbu pro určitou věkovou skupinu či se věnuje tvorbě pro všechny věkové skupiny.- obrázková abeceda, obrázkový slovník,- slabikář, učebnice pro 1. stupeň ZČ,- učebnice pro 2. stupeň ZŠ- naučné tabule na téma: minerály, hmyz,- naučné tabule na téma: život na venkově, život ve městě,- naučné tabule na téma: anatomie člověka,- naučné tabule na téma: vesmír,- mapy, obrázkové mapy výskytu živočichů, mapy historických památek, nerostných surovin,- tabule k výuce dějepisu (např. život na středověkém hradě)- historické mezníky (třicetiletá válka, první světová válka) a další.
Získané způsobilosti
Student bude ovládat tvorbu vědecké ilustrace a bude schopen fundovaně pracovat s konkrétní vědeckou informací nutnou pro kvalitní naučnou ilustraci.
Literatura
Bude zadána individuálně dle konkrétních témat projektů.
Požadavky
Požadavky na získání zápočtu: - aktivní účast na seminářích - průběžná tvorba a plnění zadaných seminárních úkolů Požadavky na absolvování zkoušky: - předchozí získání zápočtu, - prezentace na seminářích, - průběžná tvorba, konzultace a úspěšné splnění všech zadaných ateliérových výtvarných projektů dle pokynů vyučujícího. Student musí prokázat ovládání tradičních technologií exaktní kresby a malby, znalost specifických způsobů komponování a znalost metody analýzy a konstrukce naučné ilustrace.
Garant
akad. mal. Vladivoj Kotyza