Předmět Workshop - digitální kresba a malba (KDE / WDKM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDE / WDKM - Workshop - digitální kresba a malba, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled probírané látky, po jednotlivých lekcích.1. Seznámení se se sktrukturou programu(software) a tabletem (hardware)2. Možnosti používání jednostlivých funkcí, jejich aplikace na konkrétní zadání.3. Dokončovací operace potřebné pro vhodnou prezentaci kreseb.
Získané způsobilosti
Student se naučí používat nástroje pro digitální kresbu.
Literatura
manual programu. Web stránky s postupy dig. kresby.
Požadavky
- vypracování zadání.- prezentace modelu dle zadání
Garant
MgA. Zdeněk Veverka