Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér Animovaná a interaktivní tv. 7 (KVU / AT7)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVU / AT7 - Ateliér Animovaná a interaktivní tv. 7, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. - 13.Zadání témat projektů a stanovení formy semestrální prezentace (rozpracovanosti nebo dokončení) podle stupně obtížnosti úkolu.Postup realizace:1. námět a hledání adekvátní výtvarné formy ke zvolenému tématu2. lay-out animační a výtvarná příprava3. storyboard + animatik komplexní představa realizovaného projektu.Stanovení termínů průběžných konzultací seminárních úkolů a závěrečného semestrálního projektu - klauzurní práce.Zadání mezního termínu pro odevzdání kompletně dokončeného semestrálního projektu - klauzurní práce v souladu s požadavky vyučujího.Zadání mezního termínu pro odevzdání příp. dalších požadovaných úkolů dle požadavků vyučujícího.

Získané způsobilosti

Student:- si rozšíří dosavadní dovednosti a zkušenosti se specifiky jednotlivých žánrů, technik a výstupů v oblasti animace a interaktivity,- řeší technické požadavky zakázek pro konkrétní media,- realizuje ve stanoveném čase a v souladu se zadáním umělecký projekt,- provede analýzu zadání, navrhne více variant řešení, zvolí a aplikuje nejvhodnější variantu,- projekt uloží na odpovídající médium, doplní adekvátní dokumentací či vhodným portfoliem,- dílo ve vhodném prostředí odborně prezentuje, - projekt je schopen obhájit před laickou i odbornou veřejností s důrazem na vlastní přínos.

Literatura

Dutka, Edgar. Scenáristika animovaného filmu ; Minimum z historie české animace. Praha (1 vyd.), 2002. ukázky ze světové i domácí animované tvorby ( v celé škále často používaných žánrů), ukázky z animované grafiky (motion design) a příklady interaktivních animací (hry, webová grafika). Kubíček, Jiří. Úvod do estetiky animace. Praha : Akademie múzických umění, 2004. ISBN 80-7331-019-8.Dovnikovič, B. Základy kreslené animace. Valušiak, Josef. Základy střihové skladby. V Praze : FAMU, 2005. ISBN 80-7331-039-2.Wiedemann, Julius. Animation Now!. Hong Kong : Taschen, 2007. ISBN 978-3-8228-3789-4.Urc, Rudolf. Animovaný film. Bratislava : Osveta, 1980. Bendazzi, Giannalberto. Cartoons : one hundred years of cinema animation. London : John Libbey, 1994. ISBN 0861964454.Poš, J. Český animovaný film. Field Syd. Jak napsat dobrý scénář. Praha, 2007. ISBN 80-87067-65-7.McCloud, Scott. Jak rozumět komiksu. 1. vyd. v českém jazyce. Praha : BB/art, 2008. ISBN 978-80-7381-419-9.Boček, Jaroslav. Jiří Trnka : Historie díla a jeho tvůrce. Praha : Státní nakladatelství krásné literatury a umění, 1963. Kurz, Sibylle. Pitch it!. ISBN 978-80-7331-284-8.

Požadavky

Požadavky pro přistoupení ke zkoušce a jejímu absolvování:- 80% aktivní účast na konzultacích a přednáškách,- komplexní zpracování jednotlivých kroků v rámci projektu během přípravy, realizace a postprodukce,- splnění všech dalších seminárních úkolů ve stanovených termínech a v souladu se zadáním vyučujícího,- vypracování, odevzdání, prezentace a obhajoba projektu v požadované kvalitě a ve stanoveném termínu,- odevzdání 2 DVD (resp. CD) s uloženou kompletní klauzurní prací (KP) - v souladu s příslušnou vyhláškou děkana,- tvořivý, aktivní přístup a otevřenost,- schopnost týmové spolupráce.

Garant

Prof. akad. mal. Jiří Barta