Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér Intermédia 3 (KVU / IM3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVU / IM3 - Ateliér Intermédia 3, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Zadání tématu klauzurní práce, seznámení s průběhem semestru.2. Seminární projekt (klauzurní práce) práce na zadané téma z oblasti prostorové tvorby - kolektivní diskuse.3. Hlavní téma - aktuálně vychází ze současného dění ve společnosti.4. Zhotovení koncepce průběhu práce - od návrhů k vlastní realizaci v materiálu.5. Přednášky (nejen z oblasti prostorové tvorby).6. Aktuální výstavy - kolektivní rozbor.7. Přednášky hostujících umělců ovlivňujících výrazně současné umění.8. Kolektivní hodnocení jednotlivých kroků projektu (kolektivní diskuse).9. - 12. Práce na hlavním projektu, konzultace.13. Prezentace KP.

Získané způsobilosti

Student:- ovládá základy teoretické i praktické tvorby v oblasti prostorové tvorby,- vytvoří objekt a definuje klasickou formu - např. sochy nebo designu,- pojmenuje, charakterizuje a rozliší vzájemné vzahy mezi objektem, designem, sochou, instalací,- prostřednictvím konceptuální tvorby zkvalitňuje své verbální schopnosti.

Literatura

Pachmanová, Martina. Aktuální design (překladové texty k přednáškám). Christov.C. - Bakargiev, Carolyn. Arte Povera. Pachmanová M. Design : Aktualita nebo věčnost ? Analogie textů k teorii a dějinám Designu. Meyer, James Sampson. Minimalism. London : Phaidon, 2000. ISBN 0-7148-3460-2.Ruhrberg, ed Ingo F. Walter. Umění 20.století/ malířství, skulptury a objekty. Grosenicková Uta. Ženy v umění 20. a 21. století.

Požadavky

Požadavky na absolvování zkoušky:- pravidelná docházka na výuku - 90%,- průběžné plnění všech dílcích ateliérových úkolů dle pokynů vyučujícího,- aktivní zapojení do diskusí, řešení problémů, povinnost vlastní invence,- průběžná tvorba, konzultace a korektury KP,- předložení semestrálního projektu (KP) vyučujícímu v požadovaném termínu a rozsahu,- prezentace KP.Hodnotící kritéria: relevantní průběžná rozpracovanost a dodržení termínu odevzdání všech úkolů během semestru, porovnání původního záměru tvorby s dosaženým cílem, možnost realizace, aktivita během semináře a diskusí, míra invence, pečlivost, úroveň instalace, prezentace.

Garant

Doc. MgA. Milena Dopitová