Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing na internetu v angličtině (KMO / AMINT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / AMINT - Marketing na internetu v angličtině, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Internet - základní charakteristiky a služby, komunikace na internetu a etiketa.- Marketing na internetu, specifika, výhody a nevýhody marketingu na internetu.- Prezentace firem na internetu.- Uživatelé internetu, online zákazník.- Search Engine Marketing, SEO.- Reklama na internetu, Affiliate marketing.- E-commerce, obchodování na internetu a e-shop, marketingový výzkum na internetu, etika a zákonná omezení marketingu na internetu.- Email marketing, virální marketing, mobilní marketing.- Marketing na sociálních sítích.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- využívat základní informace z oblasti marketingu na internetu v praxi,- pracovat s marketingovým mixem na internetu,- aplikovat zásady prezentace firem na internetu,- orientovat se v oblasti propagace firem a jejich produktů na internetu, obchodování na internetu a v možnostech marketingového výzkumu na internetu,- zvažovat nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu,- realizovat marketingovou komunikaci pro e-shop.

Literatura

Reynolds, Jonathan. E-Business: A Management Perspective. Oxford, 2010. ISBN 978-0-19-921648-2.Roberts, Mary Lou; Zahay Debra. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. South-Western College Publishing, 2012. ISBN 978-1133625902.Bailey, Matt. Internet Marketing: An Hour a Day. Indianapolis: Wiley Publishing, 2011. ISBN 978-0470633748.Qualman, Erik. Socialnomics: How social media transforms the way we live and do business. Hoboken, 2010. ISBN 978-0-470-63884-2.další zdroje upřesněny v Courseware předmětu.

Požadavky

Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr. Zkouška je písemná. Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl.

Garant

Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.