Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing služeb CR v angličtině (KMO / AMSCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / AMSCR - Marketing služeb CR v angličtině, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do marketingu služeb cestovního ruchu.- Specifika marketingu ve službách a v cestovním ruchu.- Cestovní ruch a služby, definice služeb, význam a klasifikace služeb.- Specifické vlastnosti služeb a jejich marketing - příklady.- Nabídka, poptávka na trhu služeb a spotřebitelské rozhodování.- Marketingový výzkum v oblasti služeb a cestovního ruchu.- Marketingová strategie podniků cestovního ruchu - tvorba a implementace.- Marketingový mix v podnicích cestovního ruchu - různé přístupy.- Úloha lidského faktoru ve službách.- Implementace marketingových nástrojů - praktické příklady.- Specifika marketingu v podnicích a zařízeních cestovního ruchu a destinacích.- Pravidla, řády, kodexy, certifikace, oborové standardyPodklady pro jednotlivé tematické okruhy jsou v průběhu semestru k dispozici na Coursewaru, případně v LMS Unifor. Zde jsou případně specifikovány odkazy na zdroje k dalšímu prostudování. Ověřování znalostí studentů probíhá na jejich základě.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- identifikovat specifické vlastnosti služeb a jejich marketingu, - aplikovat marketingové nástroje, dovednosti a postupy v činnosti podniků cestovního ruchu, destinací a dalších subjektů působících v tomto odvětví,- vysvětlit specifika marketingu různých typů podniků cestovního ruchu, - rozlišit různé přístupy k marketingovému mixu a navrhnout obsahy jednotlivých jeho nástrojů, - podat informace o tvorbě strategických dokumentů v oblasti cestovního ruchu, - analyzovat dostupné zdroje informací jako doplnění teoretických znalostí, - aplikovat získané znalosti, metody a postupy na dílčích úkolech v rámci samostatné práce, - vést vztahy teoreticky získaných znalostí a praxe s využitím konkrétních příkladů, - diskutovat konkrétní praktické případy, analyzovat texty a - prezentovat vhodným způsobem výsledky samostatné práce.

Literatura

Morrison, Alastair M. Hospitality and Travel Marketing. Delmar Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1418016555.Goeldner, Charles R.; Ritchie, J. R. Brent. Tourism principles, practices, philosophies. 11th ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-38213-4.Rogers, Tony; Rogers, Tony. Marketing destinations and venues for conferences, conventions and business events. 1st ed. Amsterdam : Elsevier, 2006. ISBN 0-7506-6700-1.Kotler, Philip R.; Bowen, John T.; Makens, James. Marketing for Hospitality & Tourism. Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0135045596.Middleton, Victor T.C.; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok. Marketing in Travel and Tourism. Butterworth-Heinemann, 2009. ISBN 978-0750686938.Horner, Susan; Swarbrooke, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. null. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.Seitz, Erwin; Rossmann, Dominik. Fallstudien zum Tourismus-Marketing : Marketingerfolg trainieren. 2., vollständig überarbeitete Aufl. München : Franz Vahlen, 2007. ISBN 978-3800633951.Oh, Haemoon. Handbook of hospitality marketing management. Amsterdam : Elsevier, 2008. ISBN 978-0-0804-5080-3.Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.Kotler, Philip; Haider, Donald H.; Rein, Irving. Marketing Places : Attracting Investment, Industry, and Tourism ti Cities, States, and Nations. 3. vydání. New York : Free Press, 1993. ISBN 0-02-917596-8.Kolb, Bonita M. Tourism marketing for cities and towns : using branding and events to attract tourists. Amsterdam: Elservier, 2006. ISBN 0-7506-7945-X.

Požadavky

Obsah, organizace a podmínky zápočtu: Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr. Řádný termín pro odevzdání poslední aktivity je poslední den výuky v semestru. V případě nedostatečného bodového zisku budou studentovi zadány opravné aktivity, je možná právě jedna oprava, termín odevzdání opravných aktivit je konec třetího týdne zkouškového období daného semestru.Zkouška je ústní. Hodnocení: nevyhověl - student/ka neprokázal/a dostatečné znalosti přednášené a procvičované látky dobře - student/ka u zkoušky prokázal/a pouze základní znalosti, které nabyl/a na přednáškách a cvičeních, aniž by si je rozšířil studiem základní literatury velmi dobře - student/ka u zkoušky prokázal/a, že si své znalosti rozšířil/a o studium základní literatury výborně - student/ka prokázal/la, že se má výborné znalosti přednášené a procvičované problematiky, které získal/a studiem další než základní literatury, a řešenou problematikou se hlouběji zabývá

Garant

Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.