Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové aplikace v angličtině (KMO / AMTGB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / AMTGB - Marketingové aplikace v angličtině, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví.- Marketing v dopravě.- Marketing ve vzdělávání.- Marketing ve sportu, sponzoring.- Marketing v obchodě.- Marketing měst a obcí.- Marketing v kultuře.- Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing.- Marketing v neziskovém sektoru, fundraising.- Mobilní marketing.- Politický marketing.- Mezinárodní marketing.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.),- aplikovat získané poznatky v dílčích praktickcýh výstupech pro řešení konkrétních marketingovývh úkolů.

Literatura

KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane . Marketing management. Boston: Pearson education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.Kerin, Roger A. Strategic marketing problems: cases and comments. Boston : Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-610706-4.Oh, Haemoon. Handbook of hospitality marketing management. Amsterdam : Elsevier, 2008. ISBN 978-0-0804-5080-3.Cateora, P., Graham, J. International Marketing. McGraw-Hill/Irwin, 2001. Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.Lees-Marshment, Jennifer. Political marketing : principles and applications. 2nd ed. London : Routledge, 2014. ISBN 978-0-415-63207-2.Gilbert, David. Retail marketing management. 2nd ed. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2003. ISBN 978-1-4058-7031-3.. viz Courseware.

Požadavky

Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr. Řádný termín pro odevzdání poslední aktivity je poslední den výuky v semestru. V případě nedostatečného bodového zisku budou studentovi zadány opravné aktivity, je možná právě jedna oprava, termín odevzdání opravných aktivit je konec třetího týdne zkouškového období daného semestru. Zkouška je písemná (min. 70 % úspěšnost). Hodnocení: nevyhověl - méně než 70% bodů v testu dobře - 70-79% bodů v testu velmi dobře - 80-89% bodů v testu výborně - 90%-100% bodů v testu

Garant

Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Vyučující

Ing. Lenka ČechurováIng. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Lenka ČechurováIng. Jan Tlučhoř, Ph.D.