Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický marketing firmy (KMO / DSMF)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / DSMF - Strategický marketing firmy, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu2. Hodnocení tržní výkonnosti podniku3. Strategický marketingový proces: plánování, realizace, kontrola4. Základní a specifické metody marketingové situační analýzy5. Marketingový informační systém, PIMS program6. Strategické marketingové cíle, proces přípravy marketingových strategií7. Marketingové strategie8. Implementace marketingových strategií; strategicky orientovaná firemní kultura9. Marketingový audit10. Specifika tvorby marketingové strategie na mezinárodních trzích11. Marketingové strategie v mezních podnikatelských situacích

Získané způsobilosti

Student je schopen:- diskutovat a vysvětlit soudobé marketingové teorie.- zpracovat strategický marketingový plán.- obhájit zpracované řešení.

Literatura

Kaplan, Robert S.; Norton, David P. Balanced scorecard : strategický systém měření výkonnosti podniku. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-7261-032-5.Bureš, Ivan. Marketing pro firmu v krizi. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 80-85603-89-6.Lyková, Jana. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-720-6.Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1.Dedouchová, Marcela. Strategie podniku. Vyd. 1. Praha : C.H. Beck, 2001. ISBN 80-7179-603-4.Meffert, Heribert. Marketing - management. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 80-7169-329-4.Kotler, Philip. Marketing management. eleventh ed. New Jersey : Prentice-Hall, 2000. ISBN 0-13-049715-0.Cooper, John; Lane, Peter. Marketingové plánování : praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-641-2.Bowman, Cliff. Strategický management. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 80-7169-230-1.

Požadavky

Vypracování semestrální práce - strategický plán podniku a jeho vyhodnocení (resp. k tématu obsahového zaměření 1.- 10).Po vypracování semestrální práce následuje ústní zkouška. Tématické okruhy ke zkoušce:1. Strategický marketing jako součást strategického managementu 2. Hodnocení tržní výkonnosti podniku3. Diagnostika obchodních podniků 4. Balanced Scorecard - strategický systém měření efektivnosti 5. Metoda PIMS a možnosti jejího využití u obchodních firem6. Systemizace marketingových strategií 7. Pojetí marketingu v mezinárodním tržním prostoru 8. Základní otázky a problémy marketingového auditu 9. Evropská unie a marketingové strategie 10. Strategické aktivity podniků v krizi

Garant

Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Vyučující

Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.