Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Grafika a copywriting pro marketing (KMO / GCM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / GCM - Grafika a copywriting pro marketing, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do grafického designu- Proces grafické zakázky- Teorie barev, barevné prostory- Reprezentace počítačové grafiky, rastrová a vektorová grafika- Nástroje pro úpravu grafiky- Prepress, tiskové techniky- Základy typografie a teorie písma- Grafický motiv a kompozice- Grafy, tabulky a vzorce- Základy a techniky prezentace- Textové editory, grafická úprava textu- Úvod do copywritingu, základní pravidla- Struktura a stavba textu, hierarchie informace- Jazykové styly a slohotvorní činitelé- Lexikální a stylistické prostředky- Interaktivní copywriting

Získané způsobilosti

Student je schopen:- definovat a aplikovat základní principy grafické tvorby- stanovit základní požadavky na kvalitu grafické práce- kriticky zhodnotit vizuální materiál- sestavit zadání a stanovit strategii propagace- připravit atraktivní a kvalitní prezentaci a propagační text

Literatura

Michaela Horňáková. Copywriting. Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Computer Press Praha, 2011. ISBN 978-80-251-3269-2.Křížek Zdeněk, Crha Ivan. Jak psát reklamní text. Grada Praha, 2012. ISBN 978-80-247-4061-4.Jason Simmons. Kompletní příručka pro designéry. Slovart Praha, 2009. ISBN 978-80-7391-151-5.Drew Eric Whitman. Cashvertising : How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make BIG MONEY Selling Anything to Anyone. Career Press Pompton Plains, 2008. ISBN 9781601630322.Filip Blažek, Pavel Kočička. Praktická typografie. Computer Press Praha, 2000. ISBN 80-7226-385-4.Joseph Sugarman. Advertising Secrets of the Written Word: The Ultimate Resource on How to Write Powerful Advertising Copy from One of America s Top Copywriters and Mail Order Entrepreneurs. Delstar Publishing Kihei, 1998. ISBN 9781891686009.Seddon Tony, Waterhouse Jane. Grafický design pro samouky. Slovart Praha, 2010. ISBN 978-80-7391-360-1.

Požadavky

Zápočet: - písemná seminární práce (marketing projekt)- ústní prezentaceZkouška: - písemný znalostní test Hodnoceni testu:- 100% až 90% výborně (1)- 89% až 80% velmi dobře (2)- 79% až 70% dobře (3)- 69% a méně nesplnil (4)

Garant

Mgr. Hana Ovesleová

Vyučující

Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.Mgr. Hana OvesleováMgr. Hana Ovesleová