Předmět Komerční komunikace (KMO / KK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / KK - Komerční komunikace, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Cíle a modely komerční komunikace a jejich aplikace pro firemní praxi.- Média a komunikační prostředky.- Teorie a praxe reklamy. Charakteristiky reklamy, funkce reklamy, kreativita v reklamě, vyhodnocení účinnosti reklamy, plánování reklamní kampaně.- Nová média a jejich prostředky, ATL, BTL, FTL.- Mediální strategie, plán komunikační kampaně.- Teorie a praxe PR. Charakteristiky PR, funkce PR, hlavní nástroje PR- media relations, interní komunikace, publicita.- Teorie a praxe podpory prodeje. Charakteristiky a funkce podpory prodeje, nástroje podpory prodeje a jejich využití.- Ostatní nástroje komunikačního mixu, charakteristiky a funkce a jejich využití v praxi.- Veletrhy a výstavy. Cíle, zaměření, příprava a realizace, vyhodnocení.- Výzkum trhu a komerční komunikace.- Právní regulace a etika v komerční komunikaci. Mezinárodní specifika.- Krizová komunikace a její řešení.
Získané způsobilosti
Student je schopen: - vysvětlit principy komerční komunikace firmy, - prakticky přistupovat k sestavení komunikačního plánu, - zvládat optimální využití nástrojů komerční komunikace, - orientovat se ve specifických situacích nasazení komerční komunikace.
Literatura
Eger, Ludvík. Komerční komunikace. 1. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0352-3.Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.Přikrylová, Jana a Jahodová, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.Janouch, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Zuzák, Roman a Königová, Martina. Krizové řízení podniku. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 9788024731568.Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.Hague, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
Požadavky
Podmínkou udělení zápočtu je: uznání seminární práce - plán komunikační kampaně pro konkrétní zadání. Zkouška je kombinovaná = písemný test a ústní zkouška se zaměřením na navržený plán komunikační kampaně.Student musí prokázat potřebné znalosti z výběru komunikační strategie a relevantních prostředků pro realizaci úkolu v oblasti komerční komunikace organizace.Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.
Garant
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Vyučující
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.