Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Zákaznicky orientované podnikové řízení (KMO / KOU)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / KOU - Zákaznicky orientované podnikové řízení, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Přístup k péči o zákazníky.- Rozdíly ve službách poskytovaných zákazníkům po telefonu, internetu, v osobním kontaktu.- Nástroje péče o zákazníka.- Hodnocení péče o zákazníka.- Management stížností.- Případové studie zákaznicky orientovaných společností.Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- využívat teoretické základy marketingu, - porovnat zákaznickou a produktovou orientaci podniku,- pochopit a objasnit úlohu péče o zákazníka z hlediska hodnoty zákazníka,- aplikovat postupy managementu stížností,- zpracovat hodnocení péče o zákazníka,- prezentovat (obhájit) výsledky zadané případové studie,- diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení,- podložit svá tvrzení,- aktivně vyhledat příklady na srovnání pro danou ekonomickou otázku.

Literatura

Hinterhuber, H., Matzler, K. Kundenorientierte Unternehmensfuhrung. Wiesbaden, 2006. ISBN 978-3-8349-0227-6.Hippner, Hajo; Wilde, Klaus D. Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung. 2., überarb. u. erw. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 3-409-22518-8.Kotler, Philip. Marketing management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vydání. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Storbacka, Kaj; Lehtinen, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X.

Požadavky

Podmínkou udělení zápočtu je: a) odevzdání a obhájení semestrální práce dle zadání vyučujícího b) prezentace dílčích výsledků semestrální práce na cvičení Obsahem semestrální práce je: Vypracování otázek dle zadání vyučujícího. Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.Každá seminární práce by měla být v rozsahu 10-15 normostran, měla by odpovídat formálním požadavkům kladeným na kvalifikační práce (včetně používání citací) a měla by být prakticky zaměřená (doporučuje se provázat zkušenost z praxe s teoretickými východisky odborné literatury).Seminární práci je možné opravit pouze jednou.Zkouška je kombinovaná (písemná a ústní část). Podmínkou připuštění ke zkoušce je zpracování semin.práce a její prezentace.Závěrečná známka je tvořena následovně: 70 % písemný test, 20 % ústní zkouška, 10 % semestrální práce a její prezentace.

Garant

Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Vyučující

Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA