Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing na internetu (KMO / MINT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MINT - Marketing na internetu, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Internet - základní charakteristiky a služby, komunikace na internetu a etika.- Marketing na internetu, výhody a nevýhody marketingu na internetu, specifika marketingového mixu.- Prezentace firem na internetu, klasický, mobilní a responzivní web.- Uživatelé internetu, online zákazník, statistiky pro svět a ČR.- Search Engine Marketing, SEO, on-page a off-page faktory.- PPC, Google Adwords, Sklik, Affiliate marketing.- E-commerce, obchodování na internetu, marketingový výzkum na internetu, etika a zákonná omezení marketingu na internetu.- E-mail marketing, virální marketing, mobilní marketing.- Marketing na sociálních sítích, Facebook a marketing na YouTube.- E-learning pro vzdělávání a servis pro zákazníky aj.Výuka se opírá o řadu případových studií a má kvalitní podporu v e-learningu, kde i u prezenčního studia se předpokládá práce studenta z 1/3 v e-learningu.Semestrální práce je zaměřena na aplikaci poznatků na reálném příkladu prezentace firmy na www.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- využívat základní informace z oblasti marketingu na internetu v praxi,- pracovat s marketingovým mixem na internetu,- aplikovat zásady prezentace firem na internetu,- orientovat se v oblasti propagace firem a jejich produktů na internetu, obchodování na internetu a v možnostech marketingového výzkumu na internetu,- zvažovat nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu,- reálně admistrovat e-shop (B2C) a realizovat pro něj marketingovou komunikaci.

Literatura

Janouch, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Vlastní e-learningový kurz v LMS Unifor. Miller, Michael. Internetový marketing s YouTube : průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.Blažková, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Bednář, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.Frey, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha : Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.Frey, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. Praha : Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.Petrtyl, Jan. Online marketing : vybraná témata. Vyd. 1. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0484-1.Janouch, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing : [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.

Požadavky

Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné získat zápočet (aktivní účast na seminářích = docházka minimálně 50% a uznání vypracované seminární práce, kterou student či dvojice studentů prezentují v závěru semestru). Zkouška je písemná testem z obsahu předmětu (přednášky + e-learning), hodnocení: Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl

Garant

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Vyučující

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.