Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing (KMO / MNM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MNM - Mezinárodní marketing, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Zahraniční obchod a jeho role v národní ekonomice, proexportní politika;- Definice mezinárodního marketingu, základní teorie a strategie;- Vlivy prostředí v mezinárodním marketingu, PEST analýza;- Marketingový informační systém a výzkum mezinárodních trhů;- Plánování v mezinárodním marketingu;- Volba zahraničního trhu, segmentace mezinárodních trhů;- Vstup na zahraniční trh;- Mezinárodní výrobková politika;- Mezinárodní cenová politika;- Mezinárodní distribuční politika;- Mezinárodní komunikační politika.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- vysvětlit důležité pojmy z oblasti mezinárodního podnikání;- identifikovat a popsat specifka marketingu v mezinárodním prostředí a vybraných trhů;- vysvětlit nutnost adaptace mezinárodního marketingového mixu- aplikovat teoretické poznatky na konkrétních příkladech.

Literatura

Foret, Miroslav; Procházka, Petr; Šašinka, Oldřich. Evropské marketingové prostředí. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-203-3.Machková, Hana. Mezinárodní marketing. Praha, 2006. ISBN 80-247-1678-X.Machková, Hana. Mezinárodní obchod a marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0364-5.Hanušová, Helena; Kalouda, František. Evropské ekonomické prostředí. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-265-3.Hollensen, Svend. Global marketing : a decision-oriented approach. 3rd ed. Harlow : Prentice Hall, 2004. ISBN 0-273-67839-6.Cateora, Philip R.; Graham, John L. International marketing. 11th ed. New York : Irwin McGraw-Hill, 2002. ISBN 0-07-239884-1.De Burca, Sean; Brown, Linden; Fletcher, Richard. International marketing : anSME perspective. 1st ed. Harlow : Pearson Education, 2004. ISBN 0-273-67323-8.

Požadavky

Podmínka pro udělení zápočtu: vypracování semestrální práce a individuálních dílčích případových studií. Podmínka udělení zkoušky: úspěšné absolvování písemné zkoušky. Hodnocení: nevyhověl: méně než 70% bodů v testudobře: 70-79% bodů v testuvelmi dobře: 80-89% bodů v testuvýborně: 90%-100% bodů v testu

Garant

Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Vyučující

Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA