Předmět Marketingové studie (KMO / MS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MS - Marketingové studie, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací.Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
Získané způsobilosti
Student je schopen:- využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku,- porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce,- pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále tak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí,- aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii - prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie,- diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení,- podložit svá tvrzení- aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém.
Literatura
Meffert, Heribert; Burmann, Christoph,; Kirchgeorg, Manfred. Marketing : Arbeitsbuch : Aufgaben, Fallstudien, Lösungen. 10 Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2009. ISBN 978-3-8349-1015-8.Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.Werani, Thomas; Gaubinger, Kurt; Kinderman, Harald. Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Fallstudien aus Unternehmen. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 978-3-8349-0346-4.
Požadavky
Podmínkou udělení zápočtu je: a) odevzdání a obhájení semestrální práce dle zadání vyučujícího b) prezentace dílčích výsledků semestrální práce na cvičení Obsahem semestrální práce je: Vypracování otázek k zadané případové studii a navržené postupy řešení vybraných ekonomických problémů.Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.Každá seminární práce by měla být v rozsahu 15-20 normostran, měla by odpovídat formálním požadavkům kladeným na kvalifikační práce (včetně používání citací) a měla by být prakticky zaměřená (doporučuje se provázat zkušenost z praxe s teoretickými východisky odborné literatury). Každá práce představí možná řešení zadaných případových studií včetně jejich rizik a pokusí se navrhnout řešení optimální. Možná je vždy jen jedna oprava semestrální práce.
Garant
Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Vyučující
Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA