Předmět Marketingové aplikace (KMO / MTGB)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MTGB - Marketingové aplikace, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví.- Marketing v dopravě.- Marketing ve vzdělávání.- Marketing ve sportu, sponzoring.- Marketing v obchodě.- Marketing měst a obcí.- Marketing v kultuře.- Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing.- Marketing v neziskovém sektoru, fundraising.- Mobilní marketing.- Mystery shopping.- Politický marketing.- Mezinárodní marketing.Upřesnění obsahu výuky viz Courseware.
Získané způsobilosti
Student je schopen:- orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.),- aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů.
Literatura
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.Vávra, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2.Cimler, Petr. Příklady aplikací marketingu. V Plzni : Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-505-4.Pförtsch, Waldemar; Godefroid, Peter. Business-to-business-marketing. 5., aktualisierte Aufl. Herne : Kiehl, 2013. ISBN 978-3-470-47175-4.Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.Polačková, Zuzana. Fundraisingové aktivity : jak získat finanční prostředky od místní komunity. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7178-694-2.Bachmann, Pavel. Management neziskové organizace. Vyd. 1. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-130-3.Čáslavová, Eva. Management sportu. null. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.Bačuvčík, Radim. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Zamazalová, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.Řezníček, Bohumil; Šaradín, Pavel. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Hesková, Marie; Štarchoň, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.Machková, Hana. Mezinárodní marketing. Vyd. 2., rozš. a upr. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X.Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.Stejskal, Jan; Kuvíková, Helena,; Maťátková, Kateřina. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky : se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Vyd. 1. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-973-9.Mulačová, Věra; Mulač, Petr. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.Veber, Jaromír; Srpová, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2409-6.Ftorek, Jozef. Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0.Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.Bárta, Vladimír; Pátík, Ladislav; Postler, Milan. Retail marketing. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.Eger, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň : Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-398-1.Boxberg Karlsson, Veronica. The book about mystery shopping : improving business by measuring management. Vallentuna : Better Business Book, 2009. ISBN 978-91-978222-0-6.PamInCa. The essential guide to mystery shopping. Cupertino : Happy About, 2009. ISBN 978-1-60005-130-2.Stucker, Cathy. The mystery shopper s manual : how to get paid to shop in your favorite stores, eat in your favorite restaurants, and more!. 6th ed. Sugar Land : Special Interest Publishing, 2005. ISBN 978-1-888983-30-2.Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4041-6.
Požadavky
Podmínkou k udělení zápočtu je zpracování seminární práce na stanovené téma. Konkrétní požadavky na seminární práci specifikovány v Courseware. Termín odevzdání práce je stanoven na konec 10. týdne výuky. Seminární práci je možné jednou opravit. Zkouška je písemná, kombinace uzavřených a otevřených otázek. Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl.Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.
Garant
Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Vyučující
Ing. Lenka ČechurováDoc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBADoc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Lenka ČechurováIng. Dita Hommerová, Ph.D., MBADoc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.