Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové aplikace (KMO / MTGC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MTGC - Marketingové aplikace, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví.- Marketing v dopravě.- Marketing ve vzdělávání.- Marketing ve sportu, sponzoring.- Marketing v obchodě.- Marketing měst a obcí.- Marketing v kultuře.- Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing.- Marketing v neziskovém sektoru, fundraising.- Mobilní marketing.- Mystery shopping.- Politický marketing.- Mezinárodní marketing.Upřesnění obsahu výuky viz Courseware.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.),- aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů.

Literatura

Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.Vávra, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2.Cimler, Petr. Příklady aplikací marketingu. V Plzni : Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-505-4.Polačková, Zuzana. Fundraisingové aktivity : jak získat finanční prostředky od místní komunity. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7178-694-2.Čáslavová, Eva. Management sportu. null. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.Bačuvčík, Radim. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.Payne, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Praha : Grada, 1996. ISBN 80-7169-276-X.Řezníček, Bohumil; Šaradín, Pavel. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Frey, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha : Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.Hesková, Marie; Štarchoň, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.Machková, Hana. Mezinárodní marketing. Vyd. 2., rozš. a upr. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X.Přikrylová, Jana a Jahodová, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.Bárta, Vladimír; Pátík, Ladislav; Postler, Milan. Retail marketing. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.Eger, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň : Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-398-1.Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2707-3.

Požadavky

Podmínkou k udělení zápočtu je zpracování seminární práce na stanovené téma. Konkrétní požadavky na seminární práci specifikovány v Courseware. Termín odevzdání práce je stanoven na konec 12. týdne výuky. Seminární práci je možné jednou opravit. Zkouška je písemná, kombinace uzavřených a otevřených otázek. Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl.Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.

Garant

Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Vyučující

Ing. Lenka ČechurováDoc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBAIng. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Lenka ČechurováIng. Dita Hommerová, Ph.D., MBAIng. Jan Tlučhoř, Ph.D.