Předmět Marketingový projekt (KMO / PROMO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / PROMO - Marketingový projekt, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Skupinová konzultace - metody, postupy, informační zdroje.- Volba tématu a úvodní konzultace k výběru tématu.- Zpracování seminární práce:- Projektový záměr;- Identifikace hlavních projektových aktivit;- Specifikace návrhů projektu.- Prezentace a diskuse dílčích částí seminární práce.- Zpracování projektu.- Obhajoba projektu před komisí (včetně prezentace v délce 10 -15 minut) a následná odborná diskuse.
Získané způsobilosti
Student je schopen:- aplikovat marketing v prakticky orientované činnosti,- uplatnit zkušenosti z marketingu a dalších disciplín pro zpracování uceleného marketingového projektu,- pomocí interdisciplinárního přístupu realizovat řešení zvoleného, úzce vymezeného, marketingového úkolu,- prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení.
Literatura
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Pokorná, G. Modul Projekty, jejich tvorba a řízení. UP Olomouc. Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.KOTLER, P. A KOL. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Meredith, Jack R.; Mantel, Samuel J. Project management : a managerial approach. 7th ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-22621-6.Svozilová, Alena. Projektový management. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.Rosenau, Milton D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.&. Viz literatura předmětů oboru. &.
Požadavky
Podmínkou získání zápočtu je splnění následujících bodů: a) průběžné aktivní konzultace s vedoucím práce;b) zpracování a odevzdání finální verze projektu;c) prezentace projektu před komisí.Termíny pro splnění jednotlivých úkolů a detailní specifikace požadavků k seminárním pracím a finálnímu projektu jsou pro každý semestr specifikovány na Courseware.
Garant
Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA