Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Trénink obchodního jednání (KMO / TOJ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / TOJ - Trénink obchodního jednání, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Komunikace, stručně model, sdělení, kanály, kontext komunikace, příkladyVlastní já a komunikace, kladení otázek a aktivní nasloucháníTransakční analýza, projev a prezentaceTým, kooperace, zvládání konfliktů e-learning (TOJ2)Obchodní jednáníProdukt, prezentace, cena a typy zákazníkůOsobní prodej a zvládání námitekReklamační řízení a obchodní jednáníMystery shoppingOsobnost obchodníkaObchodní prezentace studentů dle zadáníVýcvik probíhá kooperativní výukou na seminářích s řadou aktivit. Hlavním výstupem je obchodní prezentace - evaluace týmem, video-nahrávkou a učitelem.Předmět má vytvořenou kvalitní e-learningovou podporu, i pro prezenční studenty probíhá část studia v e-learningu.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- aplikovat a využít získané informace a dovednosti ze základů psychologie pro ekonomy a z oblasti řízení lidí pro obchodní jednání a vyjednávání, - aplikovat základní poznatky z fází obchodního jednání a z typologií zákazníků, - zvládnout praktickou aplikaci dílčích technik obchodního jednání,- realizovat řízení prodejní síly včetně realizace mystery shoppingu a jeho vyhodnocení v praxi, - realizovat vlastní obchodní prezentaci a komunikaci se zákazníkem.

Literatura

Herndl, Karl. Jak úspěšně vést prodejní tým : dosáhněte se svým týmem vynikajicích výsledků. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1700-5.Khelerová, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1677-1.Khelerová, Vladimíra. Komunikační dovednosti manažera. 1. vydání. Praha : Grada, 1995. ISBN 80-7169-223-9.Nový, Ivan; Petzold, Jörg. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.JERMÁŘ, M., EGEROVÁ, D. a kol. Psychologie v organizační a ekonomické praxi. Plzeň, 2014. ISBN 978-80-261-0402.Vlastní e-learningový kurz v LMS Unifor. Ury, William. Jak překonat nesouhlas : zásady vyjednávání s lidmi, s nimiž nelze vyjednávat. Vyd. 3. Praha : Management Press, 2001. ISBN 80-7261-039-2.Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-291-2.Vysekalová, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0393-9.Jarošová, Eva. Trénink sociálních a manažerských dovedností : pracovní sešit. Vyd. 1. Praha : Vysoká škola ekonomická, 2000. ISBN 80-245-0067-1.Rezek, Jiří; Filipová, Alena. Umění prodávat. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-905-5.DeVito, Joseph A. Základy mezilidské komunikace. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-7169-988-8.

Požadavky

Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné získat zápočet (aktivní účast na seminářích a uznání vypracované seminární práce a prezentace). Zkouška je písemná z obsahu předmětu. Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl.

Garant

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Vyučující

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.