Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Výzkum trhu (KMO / VT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / VT - Výzkum trhu, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Věda, výzkum, metodologie vědy, členění výzkumu, etika vědecké práce.- Strategie výzkumu a jejich design.- Návrh výzkumu, výzkumná oblast, výzkumné téma, výzkumné otázky.- Kvantitativní výzkum, experiment a neexperimentální výzkum.- Kvalitativní výzkum a jeho možné varianty.- Smíšený výzkum a příklady smíšeného výzkumu.- Vyhodnocování dat z výzkumu a vytváření závěrečné zprávy.- Dotazování dotazník a aplikace z ekonomických disciplín.- Dotazování interview a aplikace z ekonomických disciplín.- Pozorování a aplikace z ekonomických disciplín.- Získávání primárních dat nepřímým měřením a aplikace pro ekonomické disciplíny, zaměření na ČR a EU.- Podstata marketingového výzkumu, marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro marketingový informační systém podniku.- Rozbor ukázek výzkumů v zaměření na podnikání a management (výzkum tržního prostředí, výzkum značky, výzkum produktu, výzkum komunikace, cenový výzkum, výzkum chování spotřebitele).

Získané způsobilosti

Student je schopen:- analyzovat a využívat relevantní informační zdroje,- sestavit návrh výzkumu včetně jeho designu,- realizovat výzkum se zaměřením na ekonomickou praxi (trh),- vytvořit výzkumnou zprávu a připravit její prezentaci,- formulovat doporučení pro management podniku.

Literatura

KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-X.PUNCH, K.F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha, 2008. Eger, Ludvík; Egerová, Dana. Základy metodologie výzkumu : pro studenty ekonomických oborů. 1. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0418-6.HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Praha, 2005. ISBN 80-7367-040-2.FORET, M. STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum trhu v praxi. Praha, 1996. ISBN 80-7169-299-9.HAGUE, P. Průzkum trhu. Brno, 2005. ISBN 80-7026-917-8.HENDL, J. Přehled statistických metod. Praha, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.CRESWELL, J.W. Research design. London, 2005. ISBN 978-1-4129-6556-9.SAUNDERS, M., LEWIS, P., THORNHIILL, A. Research methods for business students. Harlow:, 2009. ISBN 978-0-273-71686-0.PUNCH, K.F. Základy kvantitativního šetření. Praha, 2008. ISBN 978-80-7367-381-9.

Požadavky

Podmínkou udělení zápočtu je: 50% aktivní účast na seminářích jako minimum.Uznání seminární práce - design výzkumu na zadané téma, které je orientované na podnikovou praxi nebo přímo realizace konkrétní akce výzkumu trhu. Zkouška je kombinovaná (písemný test a ústní zkouška), absolvování písemného testu s minimální úrovní splnění na 70% je podmínkou účasti na ústní části zkoušky.Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.

Garant

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Vyučující

Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.