Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management, marketing (KPM / BMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPM / BMM - Management, marketing, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Podstata marketingu a prostředí marketingu- Marketingový informační systém a výzkum trhu- Trh a cílený marketing- Výrobek a jeho životní cyklus- Cena a cenová politika- Komunikace a stimulování prodeje- Distribuce výrobků- Sportovní management- Strategické plánování v podmínkách tělesné výchovy a sportu- Organizování v sportovních klubech a tělovýchovných jednotách- Marketing a sport. Sportovní reklama- Sponzorování v činnosti sportovního manažera

Získané způsobilosti

Student má přehled:- v systému řízení společností- zároveň je schopen pracovat s jednotlivými nástroji marketingového mixu a vhodně je využívat při řízení sportovních organizací

Literatura

Novotný, Jiří. Ekonomika sportu. Praha : ISV nakladatelství, 2000. ISBN 80-85866-68-4.Čáslavová, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha : Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150-9.Čáslavová, Eva. Management sportu. null. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.Weihrich, Heinz; Koontz, Harold. Management / Z amerického originálu přeložil Václav Dolanský. Praha : East Publishing, 1998. ISBN 80-7219-014-8.Synek, M. Manažerská ekonomika. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3494-1.Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. 3. dopl. a upr. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-85605-08-2(3.Kotler, Philip. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Hobza, V. - Rektořík, J. Základy ekonomie sportu. Ekopress, Praha, 2000.

Požadavky

Obsah, organizace a podmínky zápočtu:Základní podmínkou pro získání zápočtu je:- připravenost a aktivní účast studentů na cvičeních z předmětu BMM,- odevzdání společných seminárních prací a odevzdání a prezentace samostatné seminární práce během cvičení v přesně stanoveném termínu. Pozdější odevzdání nebo neprezentování seminární práce bude považováno za nesplnění podmínek pro udělení zápočtu a student ztrácí nárok na jeho získání,Porušení nebo nesplnění jakéhokoliv požadavku pro získání zápočtu je podnětem pro neudělení zápočtu studentovi v příslušném semestru.Nedodržení termínu odevzdání a prezentace seminární práce je omluvitelné pouze ze závažných a prokazatelných důvodů. Obsah, organizace a podmínky zkoušky:Zkoušky jsou vypisovány v souladu se Studijním a zkušebním řádem ZČUPodmínkou přihlášení studenta/studentky ke zkoušce je splnění podmínek pro udělení zápočtu.Zkouška probíhá formou ústního pohovoru.Ústní zkouška: probíhá formou zodpovězení položených otázek z učiva BMM probraného na přednáškách a cvičeních.Samostatné seminární práce:Každý student si po domluvě s vyučující vybere jedno z vypsaných témat, které zpracuje v minimálním rozsahu čtyř stran A4 (písmo velikosti 12 bodů). Ke každému tématu se mohou přihlásit max. 4 osoby. Každá seminární práce by měla být jedinečná a svým aktuálním obsahem z podnikového prostředí nebo z prostředí TVS přínosem pro ostatní studenty. Svoji seminární práci bude každý student prezentovat na cvičení v uvedeném termínu. Doba prezentace cca 15 minut.Skupinové seminární práce:Obsah skupinových seminárních prací vychází z učiva, které je probíráno na cvičeních.Studenti své skupinové seminární práce odevzdají vždy následující cvičení po jejich zadání.Seznam skupinových seminárních prací i prací jednotlivců je zveřejněn na coursewaru.

Garant

Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.