Předmět Německá marketingová komunikace (SMA / NMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SMA / NMK - Německá marketingová komunikace, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úkoly marketingu- Orientace na zákazníka, na trh- Vývoj marketingového konceptu- Marketingový výzkum- Formulování marketingových cílů- Strategické marketingové plánování- Portfolio - analýza- Marketingová strategie- Taktické marketingové plánování- Produktová analýza- Distribuční strategie- Komunikační strategie- AIDA - model
Získané způsobilosti
Student je schopen:- komunikovat v jazyce německém v oblasti marketingové terminologie- zpracovat návrh komunikační strategie fiktivní firmy- vysvětlit význam pojmů z oblasti marketingové komunikace
Literatura
KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. 5. Auflage. Planegg: Rudolf Haufe Verlag GmbH, 2009. ISBN 978-3-448-10043-3.Körmendy, Viliam. Německo-český slovník marketingových výrazů. Bratislava : Uniapress, 1997. ISBN 80-85313-27-8.LÉVY-HILLERICH, Dorothea. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň: FRAUS, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.
Požadavky
Požadavky pro udělení zápočtu:1) Ústní prezentace na zadané téma2) Aktivní plnění zadaných úkolů na Courseware
Garant
Mgr. Blanka Blažková
Vyučující
Mgr. Blanka BlažkováMgr. Kristina Kůtková