Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Jazyk reklamy (KGS / JRN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGS / JRN - Jazyk reklamy, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Strategické postupy, které užívají jednotlivé subjekty při tvorbě reklamních spotů v televizi a v rozhlase, dále též v tiskovinách různého druhu (např. denní a periodický tisk, reklamní letáky v obchodním styku, různé materiály pro cestovní ruch atp.). Důraz bude kladen na analýzu jazykového ztvárnění reklam a případnou pozitivní či negativní reakci části obyvatelstva, které bylo touto reklamou osloveno. Zvláštní pozornost bude věnována korelačnímu vztahu mezi textem reklamy a jeho vizualizací.Část výuky může být nahrazena samostatnou prací studentů.

Získané způsobilosti

Studenti budou schopni popsat různé typy reklam. Rozpoznají specifické strategie a reklamní texty. Umějí vysvětlit vztahy mezi textem a ostatními elementy v reklamním světě jako např. obrázky a hudba. Na závěr budou studenti schopni vytvořit vlastní návrhy na reklamu.

Literatura

Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.BELFÍNOVÁ, Renata; GRILL, Heidi. Die Theorie, Analyse und Didaktisierung der Werbung anhand der ausgewählten Werbeanzeigen aus Zeitschriften. Plzeň : Západočeská univerzita. Fakulta pedagogická, 2003. Huth R. Einführung in die Werbelehre. 7. Aufl. Stuttgart u. Berlin: Kohlhammer, 2005. VERGOSSEN, Harald. Marketing-Kommunikation. Ludwigshafen : Friedrich Kiehl, 2004. VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama. Praha : Grada, 2007. BYRAM, M.:. Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Clevedon, Multilingual Matters, 1997. ISBN 1-85359-377-X.JANICH, Nina. Werbesprache. Ein Arbeitsbuch. 3. Aufl. Tübingen : Narr, 2003.

Požadavky

Zápočet.

Garant

PaedDr. Petr Kučera, Ph.D.