Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Komplexní analýza textu (KGS / KATN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGS / KATN - Komplexní analýza textu, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Analýza různých typů odborných textů ze sféry komerční praxe.Uvedení jevů jednotlivých jazykových rovin (morfologie, syntax, sémantika, stylistika aj.) do hlubších souvislostí.Zhodnocení významu funkčního využití analyzovaných jevů.

Získané způsobilosti

Studenti analyzují různé typy odborných textů ze sféry komerční praxe. Do hlubších souvislostí uvedou jevy jednotlivých jazykových rovin a zhodnotí význam jejich funkčního využití.

Literatura

Hall, Karin; Scheiner, Barbara. Übungsgrammatik für Fortgeschrittene : Deutsch als Fremdsprache. 1. Aufl. Ismaning : Max Hueber Verlag, 2001. ISBN 3-19-007448-8.SCHERNER, M.; ZIEGLER, A. Angewandte Textlinguistik. Perspektiven für den Deutsch- und Fremdsprachenunterricht. Tübingen: Narr, 2006. HEINEMANN, M.; HEINEMANN, W. Grundlagen der Textlinguistik. Interaktion, Text, Diskurs. Tübingen: Niemeyer, 2002. BRINKER, K. Linguistische Textanalyse. Eine Einführung in Grundbegriffe und Methoden. Berlin: Erich Schmidt Verlag, 2001. SIEGEL, M. Sprache, Stil, Struktur. Analyse und Komposition von Texten im Studium. Olomouc: FF UPOL, 2000. BYRAM, M.:. Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Clevedon, Multilingual Matters, 1997. ISBN 1-85359-377-X.ADAMZIK, K. Text-Arbeiten. Textsorten im fremd- und muttersprachlichen Unterricht an Schule und Hochschule. Tübingen: Narr, 2005.

Požadavky

Zápočet: aktivní účast na seminářích, dva průběžné testy, prezentace referátu.

Garant

PaedDr. Petr Kučera, Ph.D.