Předmět Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 2 (KGS / NCRL2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGS / NCRL2 - Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 2, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Rozšíření základních pojmů destinačního marketingu: poznávací a pěší turistika a možnosti sportovního a společenského vyžití, církevní turistika, poznávání architektonických památek a wellness, kongresová a incentivní turistika, ekologické programy naučné farmy (právě rodiny s dětmi). tzv. gurmánská turistika Czech Specials, cestování vlakem a česká infrastruktura značených stezek.
Získané způsobilosti
Studenti si vytvoří základní návyky sociální komunikace, které dokáží tvůrčím a kreativním způsobem uplatnit při jednání s klienty z jiných kulturních oblastí. Osvojí si rovněž frazeologii a ustálená slovní spojení pro tuto sféru.
Literatura
LUFT, Hartmut. Destination Management in Theorie und Praxis: Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusregionen. Messkirch: Gmeiner, 2007. ISBN 978-3-89977-109-1.http://books.google.cz/books?id=0Qx4uG0H88MC&pg=PA376&dq=Tourismustypen&hl=cs#v=onepage&q=Tourismustypen&f=falseBIEGER, Thomas. Management von Destinationen. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2005. ISBN 3-486-57656-9.STEINBACH, Josef. Tourismus. Einführung in das räumlich-zeitliche System. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2003. ISBN 3-486-27308-6.FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.http://books.google.cz/books?id=uUeHu-kjZdwC&printsec=frontcover&dq=Tourismuslehre+-+ein+Grundriss&hl=cshttp://books.google.cz/books?id=e-nnX2aqXj8C&printsec=frontcover&dq=Tourismustypen&hl=csMARKUS, Jutta. Betriebswirtschaftliche Potenziale vom "Medizintourismus". IGEL Verlag, 2009. ISBN 978-3-86815-274-6.http://books.google.cz/books?id=pFN6EP1yWh0C&printsec=frontcover&dq=Gesundheits-+und+Medizinmarketing&hl=cshttp://books.google.cz/books?id=9HUKM61LfoMC&printsec=frontcover&dq=Kongress-+und+Tagungsmanagement&hl=cshttp://books.google.cz/books?id=fkrUN4GiF_QC&printsec=frontcover&dq=Kulturtourismus.+Marktstrukturen.+Fallstudien.+Perspektiven.&hl=csFUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.http://books.google.cz/books?id=hsnsBcG2rxoC&printsec=frontcover&dq=St%C3%A4dtetourismus&hl=cs#v=onepage&q=St%C3%A4dtetourismus&f=falsehttp://books.google.cz/books?id=azr-3zAXdysC&pg=PP1&dq=Tourismus+-+Marketing.+Marktorientiertes+Management+im+MIkro-+und+Makrobereich+der+Tourismuswirtschaft&hl=cshttp://books.google.cz/books?id=ToYegIF92AsC&printsec=frontcover&dq=Trends+und+Besch%C3%A4ftigungsfelder+im+Gesundheits-+und+WellnessTourismus&hl=cs#v=onepage&q=Trends%20und%20Besch%C3%A4ftigungsfelder%20im%20Gesundheits-%20und%20WellnessTourismus&f=false
Požadavky
Splnění zápočtového testu (70%) poslední týden semestru. Prezentace na zadané téma na semináři.
Garant
Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.