Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Obchodní korespondence v němčině (KGS / OKN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGS / OKN - Obchodní korespondence v němčině, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Rozvíjení písemného a ústního projevu v oblasti veřejné (zejm. obchodní) komunikace s důrazem na využití v praktických situacích, představení základních typů obchodních dopisů (objednávka, nabídka apod.), různých typů smluv a dalších druhů obchodních textů, prezentace metod a forem moderní komunikace a hlavních zásad pro správnou obchodní komunikaci. Zdrojem získávání jednotlivých kompetencí je především analýza didakticky upravených i autentických textů obchodní korespondence i korekce a autokorekce vlastních projevů studentů.

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni - rozlišit a identifikovat jednotlivé projevy obchodní komunikace- zvolit jazykové prostředky adekvátní v konkrétní komunikační situaci- sestavit vlastní psaný projev v souladu s formálními a obsahovými zásadami jednotlivých druhů obchodní korespondence- rozeznat, opravit a příp. přeformulovat jazykové a obsahové chyby v písemném projevu- aplikovat zásady správné obchodní komunikace ve vlastních projevech i prezentacích

Literatura

Sachs, Rudolf. Deutsche Handelskorrespondenz Neu : Der Schriftwechsel in Export und Import. 1. Aufl. Ismaning : Max Hueber, 2001. ISBN 3-19-001662-3.Dudenredaktion. Briefe gut und richtig schreiben. Dudenverlag, Mannheim , Leipzig. Wien, Zürich, 1997. Ribbat, S. Briefe modern schreiben. Econ Verlag, Düsseldorf, 1992. Dynda, Antonín; Dyndová, Eva. Česko-německá obchodní korespondence. 2. opr. a dopl. vyd. Praha : Pragoeduca, 1997. ISBN 80-85856-51-4.Hering, A., Matussek, M. Geschäftskommunikation. Max Hueber Verlag, Ismanig, 1996. Höppnerová, Věra; Matěnová, Jarmila; Gelnarová, Zuzana. Obchodujeme německy. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2004. ISBN 80-86119-86-6.

Požadavky

Zápočet: vypracování písemných úkolů, příp. jejich prezentace.

Garant

Mgr. Marina Wagnerová, Ph.D.