Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ruština pro cestovní ruch a lázeňství 3 (KGS / RCRL3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGS / RCRL3 - Ruština pro cestovní ruch a lázeňství 3, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Základní služby cestovního ruchu - klasifikace a charakteristika. Služby pasových a celních orgánů, služby dopravní, ubytovací, stravovací, lázeňské, kongresové, průvodcovské, služby volného času, zprostředkovatelské služby, společensko-kulturní služby, sportovně-rekreační služby, pojištění v cestovním ruchu a ostatní turistické služby. Nabídka lázeňských léčebných pobytů. Vybavení lázeňských domů. Základní lázeňské služby ( lázeňské vyšetření, ošetření a léčení; ubytovací služby; stravovací služby; kulturně-společenské služby

Získané způsobilosti

Student získá orientaci v širokém spektru služeb cestovního ruchu a lázeňství, dokáže jednotlivé služby blíže charakterizovat. Dokáže vyhledat adekvátní informace na ruskojazyčných webových stránkách a je schopen porozumět autentickým sdělením. Je vybaven slovní zásobou a jazykovými kompetencemi nezbytnými pro bezprostřední komunikaci s klientem v rámci poskytování služeb.

Literatura

ZORIN, Igor Vladimirovič a kol. Menedžment turizma. Turizm kak vid dejateľnosti. Moskva: Finansy i statistika, 2005. ISBN 5-279-02443-0.DUROVIČ, Alexandr Petrovič a kol. Organizacija turizma. Minsk: Novoje znanije, 2003. TRETJAKOVA, Tatjana Nikolajevna. Osnovy kurortnogo dela. Moskva: Akademija, 2008. ISBN 978-5-7695-4731-7.Kratkij tolkovyj slovar osnovnych professionaľnych terminov, ponjatij i opredelenij ispoľzujemych v turizme. INDROVÁ, Jarmila; HOUŠKA, Petr; PETRŮ, Zdenka. Kvalita ve službách cestovního ruchu. Praha: Oeconomica, 2011. ISBN 978-80-245-1766-7.BIRŽAKOV, Michail Borisovič. Speciaľnyje vidy turizma. Sankt Peterburg: SPbGIEU, 2011. ISBN 978-5-222-13213-5.

Požadavky

1. Ústní prezentace zvolené turistické nebo lázeňské služby.2. Splnění průběžného testu s limitem úspěšnosti 70%.3. Splnění závěrečného testu s limitem úspěšnosti 70%.

Garant

Mgr. Libuše Urieová