Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Člověk, média a komunikace 2 (KSS / CMK2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / CMK2 - Člověk, média a komunikace 2, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- vybrané teorie masové komunikace- příprava vlastního přehledu literatury k zadanému tématu- diskuse individuálních prací studentů

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni:- vyhledat relevantní odborné texty k zadanému tématu- kriticky komparovat východiska, metody a závěry vyhledaných textů- přehledně shrnout výsledky komparace textů písemnou formou- přijmout relevantní závěr, který z komparace vyplývá- prezentovat výsledky komparace textů v semináři- přesně definovat výzkumnou otázku na základě zadaného problému- formulovat zásadní argumenty k definované výzkumné otázce- přijmout relevantní závěr, který vyplývá z formulovaných argumentů- písemně shrnout výzkumnou otázku, argumenty a závěr v krátkém eseji

Literatura

Boyd-Barrett, Oliver; Newbold, Chris. Approaches to media : a reader. 1st ed. London : Arnold, 1995. ISBN 0-340-65229-2.Wilson, Stan Le Roy. Mass media/mass culture an introduction. Boston : McGraw-Hill, 1993. ISBN 0-07-070821-5.Pácl, Pavel. Tři etapy sociologického výzkumu hromadných sdělovacích prostředků. Vyd. 1. Ostrava : Filozofická fakulta Ostravské univerzity, 1995. ISBN 80-7042-427-3.Meyrowitz, Joshua. Všude a nikde : vliv elektronických médií na sociální chování. 1. české vyd. Praha : Karolinum, 2006. ISBN 80-246-0905-3.Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R. Mass media research : an introduction. 8th ed. Southbank : Thomson/Wadsworth, 2006. ISBN 0-534-64718-9.Jensen, Klaus Bruhn; Jankowski, Nicholas W. A handbook of qualitative methodologies for mass communication research. 1st ed. London : Routledge, 1991. ISBN 0-415-05405-2.

Požadavky

- zápočet: zpracování vlastního eseje včetně přehledu literatury k zadanému tématu- zkouška: test a ústní rozprava nad vlastním esejem

Garant

PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Zdeněk Sloboda