Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Metody výzkumu trhu (KSS / MVT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / MVT - Metody výzkumu trhu, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- zdroje dat v aplikovaném výzkumu- mystery shopping- hloubkové rozhovory- focus groups- uživatelské panely- peoplemetrová šetření- další metody marketingového výzkumu

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni:- popsat vybrané moderní aplikované sociologické metody, používané v oblasti marketingu, výzkumu trhu a reklamy - identifikovat silné a slabé stránky vybraných metod- zvolit pro výzkumný problém aplikaci vhodné metody- použít vybrané metody ve vlastním výzkumu- prezentovat výstupy výzkumu provedeného vybranými metodami

Literatura

Smith, Scott M.; Albaum, Gerald S. Fundamentals of marketing research. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2005. ISBN 0-7619-8852-1.Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.

Požadavky

- zpracování vlastního výzkumu- písemný test s případnou následnou rozpravou

Garant

PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Jiří RemrMgr. Jiří Remr