Předmět Metody výzkumu trhu (KSS / MVT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / MVT - Metody výzkumu trhu, Fakulta filozofická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- zdroje dat v aplikovaném výzkumu- mystery shopping- hloubkové rozhovory- focus groups- uživatelské panely- peoplemetrová šetření- další metody marketingového výzkumu
Získané způsobilosti
Studenti jsou schopni:- popsat vybrané moderní aplikované sociologické metody, používané v oblasti marketingu, výzkumu trhu a reklamy - identifikovat silné a slabé stránky vybraných metod- zvolit pro výzkumný problém aplikaci vhodné metody- použít vybrané metody ve vlastním výzkumu- prezentovat výstupy výzkumu provedeného vybranými metodami
Literatura
Smith, Scott M.; Albaum, Gerald S. Fundamentals of marketing research. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2005. ISBN 0-7619-8852-1.Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
Požadavky
- zpracování vlastního výzkumu- písemný test s případnou následnou rozpravou
Garant
PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Jiří RemrMgr. Jiří Remr