Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Did. transformace do neform. vzdělávání (CBG / DTNF)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CBG / DTNF - Did. transformace do neform. vzdělávání, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Definovat moderní metody a postupy didaktické transformace vhodné pro užití v neformálním vzdělávání.Definovat principy projektů a vedení skupin vhodných pro neformální vzdělávání.Analyzovat vazbu a rozdíly mezi formálním a neformálním vzděláváním.Praktické vedení skupiny talentovaných jedinců v projektu neformálního vzdělávání.

Získané způsobilosti

Vyřešit didaktickou transformaci výsledků moderních výzkumů do neformálního vzdělávání.Vysvětlit a uvést příklady moderních technik a metod didaktické transformace v neformálním vzdělávání.Diskutovat praktické příklady projektů nebo vedení skupin v neformálním vzdělávání.Vysvětlit spojení a rozdíly mezi formálním a neformálním vzděláváním.Vedení a rozvoj skupiny talentovaných jedinců v projektu neformálního vzdělávání.

Literatura

Pollock, W. (ed.). A Lifetime of Curiosity: Science Centers and Older Adults. 2009. Borun, M., Kelly, B. M., Rudy L. J. In Their Own Voices. 2011. Falk J.H. and Dierking L. Lessons Without Limit: How Free-Choice Learning is Transforming Education. 2002. Falk, J. H., Dierking, L. D. and Semmel M. Museum Experience Revisited. 2012. Hein G. E. Progressive Museum Practice: John Dewey and Democracy. 2012. Falk, J. H. Science Education: How We Learn Science Outside of School. 2001. Kathleen M. L. and Pollock W. The Convivial Museum. 2011.

Požadavky

Zpracování zprávy o vedení talentované cílové skupiny.

Garant

Mgr. Vlastimil Volák