Předmět Integrace všeob. vzděl. př. do výuky AJ (KAN / AICL)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAN / AICL - Integrace všeob. vzděl. př. do výuky AJ, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
CLIL (Content and Language Integrated Learning)Rámec pro plánování a organizaci učební jednotky integrující obsah a jazykPlánování obsahových a jazykových cílůMetody práce a hodnocení
Získané způsobilosti
Studenti jsou schopni:Vysvětlit význam základních termínů z oblasti obsahově a jazykově integrovaného učení.Popsat rozdíly mezi výukou cizího jazyka, jiného předmětu ve výuce cizího jazyka a výukou, která integruje obsah a jazyk.Popsat efektivní postupy plánování a vedení integrované výuky obsahu a jazyka.Zhodnotit výukové postupy na základě kriterií efektivní práce s obsahem v cizím jazyce.Vytvořit učební jednotku, která má jak cíle obsahové tak jazykové a splňuje didaktické postupy vedoucí k jejich naplnění včetně nástrojů hodnocení.
Literatura
Echevarria J., Vogt, M. E., & Short D. J. (Eds.). Making content comprehensible for English language learners: The SIOP model (3rd ed.) . Boston, MA: Allyn & Bacon. , 2008. McCloskey, M.L., & Levine, L. N. Teaching learners of English in mainstream classrooms. Boston: Pearson Education., 2008. Mehisto, P., Frigols, & Marsh, D. Uncovering CLIL. United Kingdom: Macmillan, 2008.
Požadavky
Samostatné práce/dílčí úkoly - týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četbyProjekt Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupinách
Garant
Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Barbora BenešováMgr. Gabriela Klečková, Ph.D.Doc. Justin John Quinn