Předmět Didaktika angličtiny 1 (KAN / ME1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAN / ME1 - Didaktika angličtiny 1, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Úvod do předmětu;Současné přístupy k výuce a učení se cizímu jazyku dětí mladšího školního věku, např. Task-based learning, Topic-based learning, Total Physical Response, Communicative Approach;Výuka jazykových prostředků v cizojazyčné výuce: slovní zásoba z didaktického hlediska; zvuková podoba cizího jazyka z didaktického hlediska; základy mluvnické stavby cizího jazyka z didaktického hlediska.
Získané způsobilosti
Student:vyjmenuje a stručně popíše alespoň 3 různé metodické směry cizojazyčného vyučování z minulosti a jejich vliv na současnou praxi;popíše principy a kroky výuky jednotlivých jazykových prostředků;aplikuje teoretické poznatky výuky jednotlivých jazykových prostředků při vlastní přípravě hodiny zaměřené na jednotlivé prostředky a to jak individuálně tak i integrovaně;vyhledá v odborné literatuře a na Internetu jazykové aktivity a ohodnotí jejich vhodnostve vztahu k rozvoji jazyka jakož i klíčových kompetencí; ohodnotí své učitelské dovednosti a popíše své silné stránky jakož i problémové oblasti v základních didaktických dovednostech učitele anglického jazyka;? používá odbornou terminologii spojenou s obsahem předmětu.
Literatura
Slattery, Mary; Willis, Jane. English for Primary teachers: a handbook of activities and classroom language. 2001. Larsen-Freeman, D. Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford, Oxford University Press, 1986. Slattery, Mary. Vocabulary activities. 1st pub. Oxford : Oxford University Press, 2004. ISBN 0-19-442195-3.
Požadavky
Samostatné práce/dílčí úkoly - např. studiem textů zpracovat detailní písemné přípravy na hodinu s prezentací nového jazyka (slovní zásoby nebo mluvnice; struktura úkolu vychází z obsahu textů: reflexe, shrnutí, analýza, evaluace, syntéza, práce s myšlenkovými mapami)Portfolio didaktických materiálů (obsahující seznam užitečných zdrojů pro plánování a výuku anglického jazyka, včetně internetových zdrojů) Sebehodnocení dovedností v rámci European Portfolio for Student Teachers of Languages Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupináchÚspěšné absolvování dílčího testu
Garant
Mgr. Danuše Hurtová
Vyučující
Mgr. Danuše HurtováMgr. Libuše Lišková, M.A.