Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika 3 (KAN / SDID3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAN / SDID3 - Didaktika 3, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Principy hodnocení jazykových dovedností a znalostíNastroje hodnoceníVýuka anglického jazyka u různých věkových skupinDiferenciace jazykové výuky vycházejicí z rozličných potřeb studentůMotivační strategieRozvoj autonomie studentůSeznámení s konkrétní podobou nástrojů měření v daných předmětech, klasifikace a kritické hodnocení těchto nástrojů.

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni:Vysvětlit a používat odbornou terminologi spojenou s hodnocením Hodnotit vhodnost a nevhodnost nástrojů hodnocení z hlediska obsahu a formyAplikovat teoretické poznatky při tvorbě nástrojů hodnocení jak jazykových dovedností tak i znalostíPopsat strategie a činnosti podmiňující rozvoj motivace a samostatnosti u studentů anglického jazyka a vysvětlit jejich vztah k rozvoji vybraných klíčových kompetencíReflektovat na potřeby vycházející ze specifik učebního prostředí a individuálních potřeb studentů a adekvátně použít vhodné výukové postupy, které respektují tyto potřeby.Student se orientuje v problematice standardizovaných nástrojů měření výsledků vzdělávání (didaktický test, písemná práce, ústní zkouška atd.).

Literatura

http://www.ecml.at/mtp2/Fte/html/FTE_E_Results.htmScrivener, Jim. Learning teaching (2nd ed.). 2nd ed. Oxford : Macmillan, 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4.Harmer J. The practice of English language teaching (4th ed.). Oxford, UK: Pearson Longman., 2007.

Požadavky

K zápočtuSamostatné práce/dílčí úkoly ? např. týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četby (struktura úkolu vychází z obsahu textů: reflexe, shrnutí, analýza, evaluace, syntéza, práce s myšlenkovými mapami), anotovaný seznam literatury zaměřené na praktické činnosti ve výuce jazyků, atd.Portfolio didaktických aktivit sloužící k rozvoji jazykových dovednostíSebehodnocení dovedností v rámci European Portfolio for Student Teachers of Languages v oblastech, kterým se bylo věnováno v rámci předmětu v tomto semestruAktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupináchKe zkoušceZkouška je souhrnná a pokrývá obsah učiva z Didaktiky 1, 2 a 3. Studenti prokáží teoretické poznatky při řešení situací z jazykové výuky. Jedná se o zkoušku aplikační při níž studenti obhajují vhodnost a nevhodnost různých postupů na základě principů efektivní výuky a teorie. Studenti rozumí a vhodně používají odbornou terminologii.

Garant

Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.