Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Hudba, media a propagace (KHK / HMP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KHK / HMP - Hudba, media a propagace, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Existence hudby v médiích a na různých nosičích2. Způsoby prezentace hudby v závislosti na žánru.3. Cesty k propagaci koncertu, hudebně-scénického představení.4. Cesty k propagaci televizního hudebního pořadu, rozhlasového hudebního pořadu, hudebních nosičů atd.5. Efektivita těchto informačních toků v návštěvnosti, sledovanosti apod. a její výzkum.6. Charakteristika profesí, které připravují propagaci.7. Praktická příprava tiskovin na koncert.8. Tvorba průvodního slova.9. Tvorba promotion pro rozhlas a televizi10. Prezentace studentských prací a hodnotící semináře

Získané způsobilosti

Orientuje se v propagaci hudebního života v regionu. Zná zásady při propagaci hudby nejrůznějších žánrů prezentované naživo i v médiích. Vytvoří profesionální tiskoviny pro koncert, hudební divadlo i festival. Vytvoří odborně fundované průvodní slovo ke koncertu.

Literatura

Criticism. - In: The New Grove s Dictionary of Music and Musicians. Winton Dean, 1980. Criticism. - In: The New Grove s Dictionary of Music and Musicians.2nd edition. 2001. Bor, Vladimír. Film-hudba-kritika. Praha, Panton, 1990. Hudba a média : rukověť muzikologa. Brno : Masarykova univerzita, 1998. ISBN 80-210-1951-4.Vičar, Jan. Hudební kritika. Praha : Akademie múzických umění, 1999. Hrčková, Naďa. Hudobná kritika a hodnotenie. Bratislava, 1986. Bernstein, Leonard. O hudbě : Koncerty pro mladé publikum. Praha : Nakladatelství Lidové noviny, 1996. ISBN 80-7106-120-4.

Požadavky

Aktivní zapojení do činnosti v průběhu semináře. Ústní referát : zkonspektování a přednesení (pomocí powerpointové prezentace) předem určené části odborné literatury na semináři před spolužáky (1x za semestr)Referát:A Roman Vašek, Václav Riedlbauch. STUDIE NÁVAZNÉ UPLATNITELNOSTI UMĚLEC-KÉHO PERSONÁLU (část HUDBA ? situace umělců v České republice (poznámky praktika). Seminární práce ? aktivní propagace určeného koncertu dle vlastního výběru ? plakát, pro-gram, jiná reklama, facebook, tisk, rozhlas, e-mailové pozvánky (1-2 studenti)Propagace je pro reálné akce (jedné nebo více ? dle skutečnosti), proto je nutné začít s časovým předstihema/ Student naplánuje vlastní propagační akce a zkonzultuje se s pedagogem předmětub/ O proběhlé propagaci připraví powerpointovou prezentaci, kterou přednese na semináři (termín bude domluven předem s pedagogem)c/ prezentaci zašle na e-mailovou adresu pedagoga předmětu feiferlo@khk.zcu.cz

Garant

Doc. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D.

Vyučující

Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.