Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Multimédia ve vyučování na 1. stupni ZŠ (KMT / MMV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMT / MMV - Multimédia ve vyučování na 1. stupni ZŠ, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Psychohygienické podmínky práce žáků s počítačem, pedagogicko-psychologické aspekty práce s výukovými programy2. Počítač jako učební pomůcka3. Práce s internetem na 1. stupni ZŠ4. Srovnání a hodnocení výukových programů dostupných na trhu5. Ukázky konkrétních výukových programů pro matematiku, český jazyk, vlastivědu a přírodovědu, jejich hodnocení6. Ukázky konkrétních výukových programů pro matematiku, český jazyk, vlastivědu a přírodovědu, jejich hodnocení7. Ukázky konkrétních výukových programů pro matematiku, český jazyk, vlastivědu a přírodovědu, jejich hodnocení8. Možnosti využití počítačových prezentací v počátečním vyučování9. Tvorba prezentace v Power Pointu10. Tvorba prezentace v Power Pointu11. Tvorba prezentace v Power Pointu12. Společné hodnocení studentských prezentací13. Společné hodnocení studentských prezentací

Získané způsobilosti

Student/ka:- posoudí a formuluje výhody i nevýhody užití multimédií v počátečním vyučování,- pozná, zda jsou při práci žáků s počítačem splněny podmínky hygieny práce,- posoudí kvalitu výukového programu z didaktického hlediska,- používá internet ve vyučovacím procesu jako zdroj informací a nástroj komunikace,- navrhne a zpracuje v Power Pointu prezentaci vhodnou pro zařazení do vyučování na 1. stupni.Rozvíjeny jsou především kompetence k učení, komunikativní, k řešení problémů, pracovní a částečně i kompetence občanské a sociální. Z profesních kompetencí učitele jsou významně rozvíjeny kompetence pedagogické a didaktické, diagnostické a komunikativní.

Literatura

Pokorný, Zdeněk; Grygar, Jiří. Astro 2001. Jak vesmír funguje. [Praha] : Atelier Intimate Arts, 1997. informace z Internetu. Intimatearts. Praha, 1997. Slavík, Jan. Počítač jako pomocník učitele : efektivní práce s informacemi ve škole. 1. vyd. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-149-5.Brdička, B. Učení s počítačem. PřF UK Praha, 1996. Černochová, Miroslava; Komrska, Tomáš; Novák, Jaroslav. Využití počítače při vyučování : náměty pro práci dětí s počítačem. 1. vyd. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-272-6.

Požadavky

Seminární práce: Student/ka zpracuje hodnocení výukového programu pro vyučování na 1. stupni podle předem daných kritérií, nebo navrhne a vytvoří prezentaci v Power Pointu, která může být využita v počátečním vyučování.

Garant

Doc. PaedDr. Jana Coufalová, CSc.