Předmět Videotechnika ve škole (KMT / ZVT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMT / ZVT - Videotechnika ve škole, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
01Video jako doplňkový prostředek výuky.02 Didaktický film.03 Didaktická analýza obsahu, volba cílů, koncepce, příprava a tvorba scénáře, režie.04 Záznamová videotechnika v prostředí školy, kamery, videorekordéry, DVD rekordéry.05 Formáty a komprese, záznamová média06 Projekční videotechnika, televize, obrazovky, projektory.07 Videokamera, ovládání08 Videokamera, pravidla a techniky natáčení.09 Programy pro zpracování digitálního videa.10 Zpracování digitálního videa, práce s programem a kamerou, video11 Typy a triky jak zatraktivnit váš film. Klíčování, intervalové nahrávání, efekty.12 Záběr více kamer, analogový střih, úskalí, rizika a výhody.13 Výukový video projekt, projekce prací.
Získané způsobilosti
Student po absolvování předmětu umí používat různá záznamová a projekční zařízení běžně používaná nejen ve školství a to podle obecně platných vyučovaných zásad. Tato zařízení je schopen instalovat, udržovat a vzájemně propojovat. Student umí manipulovat a pracovat s digitálních videem a vytvářet jednoduché studijní video programy.
Literatura
Jan Krotký a kol. portál CDMVT. KULÍK, J. Příručka pro videotvůrce. Praha, 1987. Long, Ben; Schenk, Sonja. Velká kniha digitálního videa. Brno : CP Books, 2005. ISBN 80-251-0580-6.Juřica, Jan. Video na počítači. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-650-0.Zapletal, Petr. Videotechnika : tv, videorekordéry, videokamery, příslušenství a jak správně natáčet. 2. vyd. Olomouc : Rubico, 1997. ISBN 80-85839-15-6.KOL. 100+1 rad práce s kamerou. Praha, STN, 1989.
Požadavky
Vytvoření výukového video programu na zadané nebo zvolené téma.
Garant
Mgr. Jan Krotký, Ph.D.