Předmět Praktický jazyk a reálie 2 (KNJ / PJAR2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / PJAR2 - Praktický jazyk a reálie 2, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Předmět navazující na PJAR1, vyšší stupeň obtížnosti.2. Rozvoj všech řečových dovedností (lexikální a morfologické vazby).3. Rozšíření slovní zásoby aktivní i pasivní.4. Získání vědomostí z reálií.5. Práce s texty a multimédii.
Získané způsobilosti
Studenti si rozšíří slovní zásobu a jsou schopni pracovat s multimédii a texty různého druhu. Orientují se v německých reáliích.
Literatura
Aktuální zdroj informací k PJAR: kompletní spektrum médií. Gerhard Helbig (u.a.) (Hg.). Deutsch als Fremdsprache. Ein internationales Handbuch. Berlin, 2001. Koreik, Uwe. Deutschlandstudien und deutsche Geschichte. Hohengehren, 1995. Biechele, Marcus und Alicia Padrós. Didaktik der Landeskunde. München, 2003. Willis Edmondson / Juliane House (2000). Einführung in die Sprachlehrforschung. 2. Auflage. Tübingen: UTB, 1697. Neuner, Gerhard. Fremde Welt und eigene Wahrnehmung. Konzepte von Landeskunde im fremdsprachlichen Deutschunterricht. Kassel, 1994. Tanzer, Harald. Konzepte der Landeskunde. Regensburg, 2004. Althaus, Hans-Joachim. Landeskunde. Anmerkungen zum Stand der Dinge. 1999. Krumm, Hans-Jürgen. Landeskunde Deutschland, DACH oder Europa? Über den Umgang mit Verschiedenheit im DaF-Unterricht. Rod, Ellis. The Study of Second Language Acquisition. Oxford: OUP, 1994. Willis, Edmondson. Twelve Lectures on Second Language Acquisition. Foreign Language Teaching and Learning Perspectives. Tübingen: Gunter Narr, 1999.
Požadavky
Aktivní účast na cvičeních. Soustavná domácí příprava. Úspěšné napsání průběžných testů a závěrečného testu.
Garant
Mgr. Julia Wittmann, B. A.
Vyučující
Mgr. Julia Wittmann, B. A.